Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 6. август 2020.

Recenzija Creightons proizvoda za negu tela

Posle dugog dana kada svi odu na spavanje volim sebe sa počastim toplom i mirisnom kupkom.
Taj momenat ugođaja otkloni sav moj umor, opusti me i pripremi za lepši san.
Tom prilikom koristim proizvode koji su bogati penom, a pružaju negu i mirišu savršeno.
Takvi su i proizvodi o kojima vam danas  pišem, Creightons proizvodi.

Creightons je poznat po proizvodima koji mirišu predivno i sjajno neguju kožu. 
Pisala sam vam o njihovim losionima za telo koje obožavam.
Pored losiona, volim i njihove gelove za tuširanje. To je ne zaobilazan gel za tuširanje od vanile i makadamije i piling gel od maline i nara.

Oba proizvoda su deo kolekcija u kojima je još dostupan i losion za telo, tečni sapun, kao i krema za ruke sa istim mirisom.

Gel za tuširanje od vanile i makadamije već sam ranije koristila. Mislim da mi je ovo drugo ili treće pakovanje koje koristim. Pored toga, isprobala sam celu ovu kolekciju, jer obožavam miris vanile i generalno miris cele ove kolekcije.
Miriše savršeno. Pravi miris vanile, ali daleko od toga da je napadan i da guši, naprotiv, miris je veoma prijatan. Za sve ljubitelje vanile, pravi raj.

Gel za tuširanje od vanile i makadamije dolazio u pakovanju od 500ml.
Gelaste je teksture, a opet jako kremast. Stvara puno pene i zbog toga mislim da je odličan za tople kupke. 
Odlično neguje kožu koja je nakon njega mekana i mirisna. Miris na koži se dugo zadržava i to je još jedna od vrlina ovog proizvoda.
Cena gela za tuširanje od vanile i makadamije je 285din.

Piling gel za tuširanje od maline i nara je za mene pravo otkriće. Jako retko biram proizvode koji imaju voćni miris, uglavnom uzimam gore pomenutu vanilu, a i kokos.
Medjutim, miris ovog gela u potpunosti me je oduševio. Slobodno mogu da kažem da me je kupio za sva vremena i da ću kupiti celu ovu kolekciju.

Piling gel za tuširanje od maline i nara dolazi u pakovanju od 250ml. Pakovanje je tuba i to ga čini odličnim za putovanja, jer zauzima malo mesta.
Pored toga, radi se o dva proizvoda u jednom, pilingu za telo i gelu za tuširanje.
Ovaj gel ima u sebi sitne čestice sa kojima istovremeno radite piling tela i tuširate se.

Same čestice nisu grube, pa se radi o vrlo nežnom pilingu koji možete koristiti i ako imate osetljivu kožu.
Koža nakon njega je jako nežna i lepa.
Miris piling gela za tuširanje od maline i nara je osvežavajući, voćni i po malo sladak. Mešavina mirisa u jednom proizvodu koja je dovoljna da vas razbudi, a i opusti, eto tako bih opisala njegov miris.
Preporučila bih vam da obavezno pomirišete ovaj proizvod i sigurna sam da ćete ga ubaciti u svoju korpu.
Cena piling gela za tuširanje od maline i nara je 349 din.
Oba proizvoda možete kupiti u Lilly drogeriji, a više informacija o njima možete dobiti na Get Beauty Srbija instagram profilu.

Ja sam oduševljena Creightons proizvodima, jer su veoma dobri, a pristupačni. Za cenu od par stotina dinara dobija se proizvod odličnog kvaliteta.
Ako volite da ugodite sebi, njihove proizvode ne možete da preskočite.

*Da li ste ih probali?

2 коментара:

  1. Mnogo volim njihove proizvode tako da ne sumnjam da bi mi se i ovi dopali! 💛🤞

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam isprobala njihove proizvode još uvek ❤️

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши