Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 9. август 2020.

Sweet scrubs prirodni piling

U moru industrijske kozmetike volim da probam i prirodne proizvode. Daleko od toga da ne volim proizvode koji dolaze iz fabrike, ali uvek volim da podržim domaća mala preduzeća i njihove proizvode.
Shodno tome, danas vam pretstavljam jedna prirodan proizvod koji je nastao sa puno ljubavi.
Radi se o Sweet scrubs prirodnom pilingu za lice i telo.

Sweet scrubs piling za lice i telo je prirodni šećerni piling.
Ručno je rađen i u ponudi ima više pilinga sa različitim mirisom.
Piling koji sam ja dobila je mint.

Sweet scrubs piling dolazi u jako zanimljivom pakovanju.
Naime, smešten je u limenu kutiju sive boje sa belom etiketom. Samo pakovanje je dosta drugačije od većine pakovanja pilinga na našem tržištu, jer smo donekle navikli da se radi o plastičnom pakovanju.

Proizvođač kaže da koži pruža neophodnu hidrataciju i čini je mekanom i svilenkastom.
U sastavu ima najpre puno ljubavi, a zatim  šećer, kokosovo ulje i aromatično ulje.

Ovaj piling je sitno samleven i za celo telo  potrebna je veoma mala količina proizvoda.
Već na prvi dodir bilo mi je jasno da sadrži dosta ulja i da će odlično negovati kožu, za šta sam i u pravu.
Miris pilinga je jako lep, pravi mint. Podseća me na miris pepermint bombona koje sam kao dete stalno kupovala.

Sweet scrubs piling koristili sam na telu, jer imam osetljivu kožu lica, pa nisam htela previše da eksperimentišem.
Za telo pokazao se kao veoma dobar proizvod. Nije previše grub, ali opet dovoljno da ukloni sve nečistoće sa kože.
Nakon ispiranja, koža je predivna. Toliko je mekana, svilenkasta i nežna na dodir da vam to ne mogu rečima opisati.
Čak i nakon tuširanja, koža zadržava taj osećaj svilenkastosti i nežnosti.
Nakon njega nije potreban losion ili mleko za telo, jer u ovom pilingu ima sve što je potrebno da koža ostane hidrirana do narednog tuširanja.


Veoma mi se dopada ovaj piling, jer se skoro nisam srela sa proizvodom koji daje ovako dobar efekat. Takav osećaj na koži koji ostavlja ovaj proizvod je nešto najbliže rečeno, savršeno.
Mislim da svako ko bude probao Sweet scrubs piling neće ostati ravnodušan.
Ako volite da ugodite i razmazite svoju kožu, preporučila bih vam da ga probate.
Možete ga kupiti na instagram profilu Sweet scrubs prirodni piling .



*Da li koristite prirodne proizvode?

4 коментара:

  1. Imam ga i baš mi se dopada! Mnogo lepo miriše i odlična mu je tekstura! ❤

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Volim ovu vrstu pilinga i ovaj baš izgleda primamljivo! Super post! xoxo

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo si super opisala i meni se dopao njihov piling ❤️


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Već sam kod Aleksandre čitala o ovom pilingu i po vašim utiscima mi djeluje odličan. Deifnitivno ga uzimam u ozbir.❤️

    ОдговориИзбриши