Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 13. август 2020.

Recenzija Freshka Gora proizvoda

U nastavku isprobavanja prirodne kozmetike, danas za vas imam recenziju proizvoda još jednog prirodnog brenda kozmetike.
Naime, radi se o prirodnoj kozmetici Freshka Gora.

FRESHKA GORA JE PORODIČNA ZANATSKA RADNJA. PROIZVODIMO PRIRODNA SREDSTVA ZA HIGIJENU I NEGU KOŽE CELOG TELA. SAV PROIZVODNI PROCES SE ODVIJA RUČNO, A SASTOJCI KOJE KORISTIMO SU PRIRODNOG POREKLA. (Izvor)

Na moju adresu pre nešto više od mesec dana stigao je paketić sa proizvodima Freshka Gora.
U paketu našla su se tri proizvoda, mleko za telo smilje sa limunom, Blago licu mom medeni balzam za dan i noć, kao i Chisto lavanda sapun.

Mleko za telo smilje sa limunom je nešto što do sada nisam probala. Kombinacija smilja sa limunom je dosta neobična, na prvi mah se oseti smilje, ali kada nanesete mleko na kožu, miris limuna postaje intenzivniji. Sam miris je, kao što sam rekla, po malo neobičan, ali u isto vreme lep i osvežavajući baš zbog tog limuna.

U svom sastavu ima vodu, smilje i dosta ulja kao što su bademovo ulje i etarsko ulje limuna.
Pakovanje je od 200ml.

Tesktura ovog mleka je nešto tečnija j najviše podseća na butter. Za njega proizvodjač kaže da je osvežavajuće, obnavlja ćelije i štiti od isušivanja.

Meni se dopala ova neobična kombinacija, jer u toplim danima volim mirise proizvoda koji su osvežavajući, kao što je to u ovom slučaju limun.
Lepo hidrira kožu i ne isušuje, tako da mi se ovo mleko za telo od smilja sa limunom dopalo.

Blago licu mom medeni balzam za dan i noć je proizvod koji sam koristila kako za lice, jer imam suvu kožu, tako i za telo.
Koristila sam ga na svim delovima na kojima imam suve pečate, jer je odličan za suvu kožu.

Ima 50ml i pakovanje je jako lepo. U sastavu ima kokosovo ulje, pčelinji vosak, med, šargarepu.

Ima lep miris sasvim karakterističan za prirodne proizvode. Dosta je da tako kažem, masan i teksturom najviše podseća na one stare grožđane masti za usne. Nisam sigurna da li se još uvek proizvode, ali sam sigurna sa ste ih probali.
Ovaj medeni balzam namenjen je za dan i noć. Odličnog je sastava, pa sam sigurna da bi i osetljivoj koži odgovarao.
Nije mi izazvao iritacije, a kako je malo teži i masniji koristim ga kao deo večernje nege.

Chisto sapun od lavande je ručno pravljeni sapun. Na njihovom instagram profila možete videti sam nastanak ovih sapuna.
Pored njega, u svojoj ponudi Freshka Gora ima još puno drugih sapuna.
Ovaj sapun ima dosta jak i intezivan miris, jedan od onih sapuna od kojih će vam cela kuća mirisati.
Koristim ga skoro mesec dana i nisam ni pola potrošila.
Ne isušuje kožu ruku, a nakon pranja ruke su čiste, mekane i nežne.

Pored ovih proizvoda, prirodna kozmetika Freshka Gora u svom asortimanu ima jako puno drugih proizvoda. Svi proizvodi su ručno pravljeni i prirodni.
Možete ih kupiti na njihovom instagram profilu, Freshka Gora.


*Da li ste probali neki od proizvoda prirodne kozmetike?

5 коментара:

  1. Post mi je bio interesantan za čitanje, pogotovo zato što su u pitanju proizvodi domaćeg brenda, za koji prvi put čujem. Favoriti su mi ovdje mlijeko za tijelo i sapun. Odličan post.❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi se dopadaju proizvodi koje si nam predstavila! Odličan post, draga ❤️

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Volim ovakve male brendove prirodne kozmetike jer se uvijek maksimalno potrude i oko kvalitete proizvoda i oko samih pakovanja. Ovdje su pakovanja preslatka i baš privlače, voljela bih probati ove proizvode! Super post!

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
  4. Kako su im lepa pakovanja, pa sve bih isprobala i mnogo me raduje kvalitet i sam sastav proizvoda. Divna recenzija i fotografije moram da pohvalim jer su prelepe! ❤❤

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  5. Uključujući Freshku Goru, probala sam proizvode četiri domaća brenda prirodne kozmetike do sada. Koristim Freshka Gora medeni balzam za usne sa nanom od oktobra 2020. Ovaj balzam dobro hrani, štiti i neguje usne, jedino što etarsko ulje nane iz ovog balzama blago iritira moju donju usnu. Kupila sam i planiram da koristim nakon što ovaj potrošim i Freshka Gora medeni balzam za usne sa čokoladom. Koristila sam i potrošila celo pakovanje Freshka Gora zubne paste sa narandžom. Trenutno koristim Freshka Gora zubnu pastu sa nanom. Freshka Gora zubne paste odlično peru zube, jedino što meni etarsko ulje nane iz ove sa nanom blago iritira donju usnu. Preporučujem Freshka Gora balzame za usne i zubne paste.

    ОдговориИзбриши