Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 27. август 2020.

My summer is yellow {Outfit post}

Moje leto je žuto.
Rečenica koja se sasvim slučajno nametnula, ali je tako realna i istinita.
Žuta boja je obeležila moje leto. Boja za koju sam mislila da na meni ne izgleda lepo i daleko je izvan moje zone konfora.
Sve je počelo sa jednom žutom haljinom, pa je došla još jedna, zatim žute sandale i tako u krug.
Iznenadila sam se koliko ova boja može lepo da stoji, a pri tome slaže se uz sve.
Pored toga, ona unosi vedrinu gde god da se pojavi.
Žuta haljina koja je zvezda ovog teksta poručena je sa Dresslily sajta.

Ima cvetni uzorak i karnere umesto naramenica.
Kada je stigala, bila mi je malo veća, ali sam to sredila skrativši naramenice. Oko struka ima vezicu sa kojom podešavate samu širinu haljine.

Materijal haljine je veoma lagan i čini haljinu udobnom. Ništa ne steže i ne grebe, pa je nošenje ove haljine pravo uživanje.
Kako je model pravi letnji, laka je za kombinovanje. Ovoga puta uz haljinu obula sam starke, jer njih najviše volim da nosim i ponela Happy Bags torbu.
U međuvremenu kupila sam jedne sandale koje se savršeno uklapaju, ali njih ću vam pokazati u nekom od narednih outfit tekstova.
U nastavku teksta možete videti još fotografija ove prelepe haljine.
Nadam se da će vam se svideti.


Torba: Happy Bags 

Ako se odlučite na kupovinu sa Dresslily sajta, za vas imam kupon kod ✨ Jakovljevic ✨ uz koji možete dobiti 20% popusta.


* Da li vam se sviđa ova haljina?

6 коментара:

  1. I meni je žuta tako letnja boja,ali za sada samo gledam. 😀
    Inače,to su brtele na haljini,naramenice su nešto drugo.😁

    ОдговориИзбриши
  2. Baš ti lepo stoji haljina ❤️

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepo ti stoji taj dezen i kroj, a boja je fenomenalna! Baš mi se dopada kako si je uklopila. ❤😊

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  4. Haljina ti prelijepo stoji i ne vidim zašto si toliko izbegavala žutu boju. Drago mi je da si se odlučila na izlazak iz zone komfora, jer je ispalo odlično. Sjajan post.❤️

    ОдговориИзбриши