Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 7. септембар 2020.

Flower Print Plunging Ruffle Vacation Dress

Ćao, dragi moji!
Dobro došli u još jedan outfit post.
Ovoga puta želim da vam pokažem još jednu haljinu sa Dresslily sajta. 

Ovo je možda jedna od omiljenih haljina koju sam kupila ovog leta.
Sam model haljine je veoma lep. Ima cvetni dezen koji se savršeno slaže sa teget bojom haljine.
Materijal je lagan i lepo pada, tako da haljini daje tu posebnu draž.
Ima 3/4 rukave i karnere na rubovima haljine.

Ova haljina je veoma laka za kombinovanje i ja sam se ovoga puta odlučila za elegantniju notu, pa sam iz nju obula crne salone. Medjutim, jako lepo izgleda i na ravne sandale, tako da je osim za svečane prilike možete obući i u šetnju.
U nastavku teksta možete videti više fotografija celog outfita.

Nadam se da vam se sviđa ova haljina i ako želite da je poručite ili nešto drugo sa Dresslily sajta, za vas imam kupon uz koji možete ostvariti dodatni popust.
Koristeći kod✨ Jakovljevic ✨ možete dobiti dodatnih 20% popusta na celu porudžbinu.

*Da li vam se sviđa ova haljina?

6 коментара:

  1. Prelepo ti stoji! Ta dužina je baš za tebe jer imaš noge kao izvajane i treba da dođu do izražaja! 😊❤ Baš su ti lepe fotografije!

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Haljina ti prelijepo stoji. Sviđa mi se što je lepršava i opuštena, a uz to je dezen veoma interesantan. Odličan post.❤️

    ОдговориИзбриши
  3. Haljina ti super stoji i ove štiklice su podigle cijelu kombinaciju tako da izgledaš jako elegantno! Odličan post! xoxo

    LIVINGLIKEV

    ОдговориИзбриши
  4. Haljina je zaista odlična, a tebi odlično pristaje i smatram da trebaš više nositi tu boju jer ti odlično pristaje ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши