Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 9. септембар 2020.

Najbolje iz prirode - Recenzija proizvoda Plemenita ulja

Da li ste čuli za Miroslava i Marinu, koji su kaostudente iz Trstenika jedini napravili ulje divlje ruže, kupine i maline u Srbiji?
Oni su došli na ideju da otpad, odnosno semenke i koščice preostale nakon pravljenja džema iskoriste i od njih naprave ulja.
Sve je počelo kao zamisao koja se ostvarila i od toga je nastao pravi posao, a Miroslav i Marina sada su u braku i imaju devojčicu Lenu. Pored toga, oni su diplomirani hemičari.
Jedini su u Srbiji koji rade i prave ovako nešto i za to su višestruko nagrađivani.
Ja sam probala njihove proizvode i u današnjem tekstu preneću vam svoje utiske.

Od njih sam dobila tri proizvoda, ulje semena kupine, ulje jezgra kajsije i melem bradavice&mladeži.

Delovanje ulja jezgra kajsije na kožu: 

ublažava i uklanja ozbiljne kožne probleme

izglađuje fine linije i bore

zaceljuje opekotine od sunca

sprečava i smanjuje iritacije i svrab

omekšava tvrda stopala i laktove
štiti od sunca i vetra

ujednačava ten

smanjuje masni sjaj i ožiljke
vraća koži elastičnost

Podstiče rast kose

Cena: 20ml 500din 50ml 1000din (Izvor)

Prvi proizvod koji sam probala je ulje jezgra kajsije. Ulje dolazi u staklenoj bočici od 20ml.  Namenjeno je za negu kože, kako lica, tako i tela.
Ja sam ga koristila prvenstveno kao dodatna nega tela. Super je nakon depilacije, jer umiri kožu i dodatno hidrira.
Imam naviku da jednom nedeljno ili jednom u deset dana, ovo ulje nanesem na celo telo i ostavim da koža upije. Kako se radi o ulju, potrebno je malo više vremena da ga koža upije. Nakon njega, koža je divna. Mekana na dodir, nežna i nahranjena. Takođe, nanosim ga i na sve suve delove, kao i pete i veoma dobro omekša kožu.
Jako mi se sviđa ovu ulje, jer ima divan učinak na moju kožu i zbog njega sam zanemarila činjenicu da ne volim masan osećaj na koži.


ULJE SEMENA KUPINE - Hladno cedjeno, nerafinisano
Bogato je omega 3,6,9 masnim kiselinama, vitaminima E i C, jedno je od retkih kozmetickih ulja koje sadrzi i lutein koji poboljsava hidrataciju i elasticnost koze.
Najbogatije je ulje karotenoidima (cak 40mg/ml) zbog cega ima i najjaci zastitni faktor od sunca od svih ulja.
Jedno je od retkih ulja koje sadrzi lutein koji po novijim naucnim studijama ucestvuje u procesu hidratacije koze i elasticnosti koze
Ulje semena kupine, hrani kozu,omeksava, hidrira je, uklanja oziljke od akni, blagotvorno deluje na hiperpigmentaciju i stiti kozu od stetnih UV i IR zraka iz sunca, idealno je kao nocna nega u zimskim danima.(Izvor)

Ulje semena kupine koristim kao dodatni korak u nezi kože lica ili pomoć kada moje lice postane veoma suvo, kao što je to slučaj prethodnih dana. Ja imam suvu kožu i nekad se pojavi crvenilo, perutanje i svrab posebno u predelu nosa. Ovoga puta, nanosila sam ovo ulje na kritična mesta i verujte mi, spasilo me je. Za par sati svrab i perutanje su nestali. Takođe, čim osetim da je mojoj koži potrebna dodatna nega, uvrstim ga uveče, pre noćne kreme. To nije često, jer je toplo vreme, pa nekad hoće da mi bude previše, ali ga zato čuvam za zimu i hladnije dane.
Mislim da će mi tada biti super.
Pored toga, probala sam ga i za sunčanje. Definitivno sam uz njega dobila najlepšu boju. 
Volela bih da probam i ulje od semena maline, jer sam čula da je odlično za negu lica i da je spas za lice od vetra i hladnoće.

Jedini proizvod koji nisam isprobala je ovaj melem bradavice&mladeži, jer ja zaista nemam problema sa mladežima i bradavicama, tako da nije bilo svrhe ni da ga otvaram. Međutim, moj brat ima problema sa bradavicama na rukama, pa ću njemu proslediti ovaj melem. Kada ga bude isprobao, javiću vam njegove utiske.

Meni su se veoma dopala ova ulja, prvenstveno jer su prirodna, prave ih mladi ljudi iz Srbije, a imaju odličan efekat. Kupovinom ovih ulja, a i ostalih njihovih proizvoda podržavamo mlade preduzetnike i njihov san i želju da naprave nešto inovativno, nešto drugačije što nismo videli do sada.
Njihove proizvode možete kupiti na instagram profilu Plemenita ulja.

*Da li koristite ulja u svojoj nezi lica i tela?

6 коментара:

  1. Volim prirodne porizvode uopšteno i vjerujem da su i ovi odlični.
    Super post:D

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam šta bih pre probala! Mnogo volim prirodnu kozmetiku tako da mi se sve čini savršeno! ❤🤗 Super post, draga!

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ne koristim ulja, ali bih trebala da počnem. Odličan post!

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi put čujem za rad Miroslava i Marine i drago mi je što si njihovu priču podijelila s nama. Nisam nikad koristila ulja u svojoj njezi lica i tijela, ali mi je drago da su ovi proizvodi imali pozitivan uticaj na tebe. Divno napisano. ❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Wow odlična priča na početku samog posta, sviđa mi se ideja samog brenda a proizvodi izgledaju super! Odličan post! xoxo

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo mi se dopadaju ovi proizvodi. Svakako se nadam da ću ih isprobati ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши