Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 12. септембар 2020.

VITELA proizvodi iz prirode | Recenzija

Vitela je kompanija iz oblasti mrežnog marketinga, koja proizvodi i distribuira proizvode vrhunskog kvaliteta u cilju očuvanja zdravlja i vitalnosti. Vitela je osnovana, kako bi svim ljudima omogućila upotrebu visokokvalitetnih kozmetičkih proizvoda, proizvoda za negu kuće, kao i proizvoda za poboljšanje zdravlja.(Izvor)


Pre nešto više od mesec dana, na moju adresu stigao je paket od Vitela kozmetike.
Vitela kozmetika je brend koji se bavi pravljenjem i prodajom proizvoda za negu, kao i sredstva za čišćenje na prirodnoj bazi.
U svom asortimanu imaju veoma raznovrstan izbor proizvoda.
Ja sam dobila tri proizvoda, dva proizvoda za negu tela i jedno sredstvo za čišćenje.
Prvi proizvod koji sam isprobala je balzam za suvu kožu sa uljem nevena i mirisom meda.

Koristi se za negu, zaštitu i regeneraciju izrazito suve i ispucale kože na laktovima, zglobovima, petama, usana…
Zbog prisustva kvalitetnih masnih komponenata i ekstrakta NEVENA poznatog kod lečenja mnogobrojnih kožnih oboljena VITELA BALZAM se upotrebljava kod zadebljanja peta i perutanja kože, urastanja nokta, blagim oblicima psorijaze na koži, kosi…
Najčešća primena preparata je u hladnim zimskim mesecima kada koža gubi vlagu, ostaje suva i nezaštićena.
Preparat pruža potpuni ugođaj time što ostaje na koži u vidu masnog mikrofilma, sprečava da se odaje voda na mestima gde koža puca i postaje suva. Time štiti kožu i ispoljava zaštitnu funkciju. Međutim, ako problem već postoji, učestalom svakodnevnom primenom problem je ubrzo otklonjen.
Preparat ima i estetsku ulogu tako što nanet na usne pojačava njihov sjaj i nežni izgled.
Sadrži:
-Ekstrakt cveta NEVENA (Callendula Officinalis Extract)koji na prirodan način obnavlja oštećenu kožu i daje joj blistav i zdrav izgled.(Izvor)

Ovaj balzam je proizvod koji me je kupio na prvo mazanje, počev od mirisa, ali više od učinka koji ima na moju suvu kožu.
Ovo je proizvod koji je savršen za suvu kožu, posebno ukoliko imate suve pečate, pa čak i ekcem. Ja imam deo tela koji je još od detinjstvo suv i zahvaćen jednom vrstom ekcema. Često se dešava da imam svrab i perutanje, pa retko koji proizvod može da mi pomogne. Međutim, ovaj balzam je sve to ublažio već nakon prvog korišćenja. Jako je masan i podseća na neki melem. Za korišćenje dovoljna je mala količina proizvoda, jer se veoma lako razmazuje. Ima jako lep miris meda i to mi se veoma svidja. Samo pakovanje je malo i kompaktno, pa je super za putovanja.
Mislim da će mi ovaj balzam biti ozbiljan favorit kada dodje zima i hladno vreme.
Cena balzama je 597din.

Kupka sadrži micelarne komponente koje nežno čiste kožu, a uz dodatak alantoina i ekstrakta kantariona (Hypericum perforatum) koža dobija lep, prirodan i baršunast izgled. Koža je nakon tuširanja mirisna i nežna na dodir, zahvaljujući prirodnom parfemu koji se oseća na koži duži period nakon pranja. Osećajte se prelepo, sveže, mirisno uz jedinstvenu formula mlečne micelarne kupke.
Primenjuje se za sve tipove kože.(Izvor)

Vitela ženska micelarna kupka veoma me je iznenadila. Očekivala sam sve, samo ne ono što sam dobila. Ova kupka je savršena. Kupka koja je veoma kremasta i nežna prema koži. Ima prelep miris vanile. Taj miris nije jak, težak i zagušljiv, već lep miris prave vanile. Mislim da će je ljubitelji vanile obožavati.
Jako lepo peni i neguje kožu. Nakon korišćenja, koža je veoma mekana, nežna i mirisna. Od ove kupke miriše celo kupatilo. Zaista nisam očekivala da kupka sa ekstraktom kantariona ima ovako lep miris.
Cena ove kupke je 615din.

 BIO-DOM sredstvo za pranje sanitarija
Naneti direktno na nakvašene površine, očistiti četkom ili sunđerom, ostaviti da deluje 15-20 minuta, nakon toga isprati vodom. Može se upotrebljavati i kao razblažen rastvor u zavisnosti od zaprljanosti površine i to 50ml na 0,5l vode.(Izvor)

BIO-DOM sredstvo za pranje sanitarija sa žalfijom je poslednji proizvod koje se našao u paketu koji je stigao na moju adresu.
Radi se o proizvodu namenjenom za pranje sanitarija koji je na prirodnoj bazi.
Nanosi se na nakvašene površine, istrlja četkom i kroz nekih 20min ispere.
Jako je gelaste teksture i potrebna je puno manja količina proizvoda za pranje, nego kada se radi o drugim sredstvima.
Veoma lepo pere sve sanitarije i ima lep svež miris. Svidja mi se sama činjenica da miris ovog sredstva ne guši, nije hemijski, a pri tome ovaj proizvod super radi svoj posao.
Samo bih skrenula pažnju, da koristite manju količinu proizvoda prilikom pranja, jer sam prvi put nasula prilično proizvoda i trebalo mi je više vremena da ga isperem.
Cena BIO-DOM sredstva za pranje sanitarija od 200ml je 465din.

Veoma su mi se dopali Vitela proizvodi i mislim da su vredni naše pažnje. Smatram da jedan ovakav brend zaslužuje da se o njemu priča i da se njihovi proizvodi nađu na našim policama.
Njihove proizvode možete pronaći na ovom instagram profilu, a možete ih poručiti na njihovom sajtu www.vitela.rs

*Da li ste probali Vitela proizvode? Da li ste čuli za njih?

5 коментара:

  1. Odličan post, čula sam samo reči hvale za njihove proizvode 😀


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Imala sam priliku da probam nešto od njihovih proizvoda i zaista su mi se dopali!Ova kupka deluje veoma zanimljivo i mislim da bih nju mogla da probam sledeću.Odličan post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Nisam imala priliku da probam ove proizvode, ali drago mi je da su se tebi svidjeli i da rade svoj posao.❤️

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam do sada isprobala ove proizvode, ali zaista su mi zanimljivi ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши