Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 27. септембар 2020.

Styling inspiration for every day | Outfit post

Već neko vreme sa vama delim odevne kombinacije u kojima se osećam udobno i jako mi je važno da odeća i obuća koju nosim bude baš takva, udobna. Takve kombinacije možemo najbolje postići sa sportskom odećom, jer je upravo ona sinonim za udobnost.
Sportsa odeća je od uvek bila rezervisana za opuštene prilike, ali sve više vidimo da uz različite komade sportska odeća dobija ozbiljniju notu, pa i od tuda pojava patika u krugovima visoke mode.
Ove godine, veliku pažnju privukle su takoreći džombaste patike, patike sa velikim i po malo neobičnim đonem. Takođe, ove patike prate i efektne i jake boje. Svedoci smo da su ove patike kombinovane uz apsolutno sve, od suknji, pa do trenerki.

Ja sam svoje "džombaste" patike poručila sa Dresslily sajta i uz njih sam ponela trenerku sa Manzara sajta.
Ove patike su letnji model. Imaju prozračne, osnosno šupljikave delove i iz tog razloga nisu za kišu. Model za koji sam se ja odlučila je nežnih boja, kombinacija bele i roze boje.
Iako na prvi pogled deluju ogromno i teško, veoma su lagane i udobne. 

Ovu trenerku poručila sam sa sajta Manzara. Sa ovog sajta već sam par puta poručivala, ali samo obuću. Njihova obuća je izuzetno kvalitetna. Neke modele imam već par godina, a i dalje su kao novi. Međutim, kako na ovom sajtu imaju veoma raznovrstan asortiman, odlučila sam da poručim odeću, jer me zanimao i njen kvalitet. Odlučila sam se za ovu trenerku. Trenerka je dosta laganog materijala, nije 100% pamuk, ali to mi ne smeta. Jako je lepe boje, kombinacija sive, bele i crne. Na kolenima, laktovima i iznad grudi ima providan deo koji je kao mrežast. Veoma mi se dopada i smatram da se super slaže sa gore spomenutim patikama.
Uz ovu kombinaciju izabrala sam aksesoare sa Dresslily sajta.
U nastavku teksta možete videti više fotografija celog outfita. Nadam se da će vam se dopasti.

Nadam se da vam se dopao ovaj outfit, kao i fotografije, a za vas ima kod za popust na DressLily sajtu. Ukoliko želite da poručite nešto sa njihovog sajta, iskoristite kod *Jakovljevic* i uz njega ostvarite popust od 22% na celu porudžbinu.

4 коментара: