Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 25. септембар 2020.

Helenton šampon za dubinsko obnavljanje oštećene strukture kose i šampon za sve tipove kose | Luxol.rs

Nakon recenzije Helenton šampona i Top Balsama za kosu, vreme je da vam predstavim još dva njihova proizvoda, odnosno šampona za kosu .
Ovoga puta želim da vam prenesem svoje utiske o Helenton šamponu za sve tipove kose, kao i šamponu za dubinsko obnavljanje oštećene strukture kose.

Helenton je linija brenda Luxol iz Zrenjanina. Kompanija Luxol od 1968. godine proizvodi liniju proizvoda pod nazivom Helenton. Ova linija ima više proizvoda za negu kose u zavisnosti od tipa kakva je vaša kosa. Svi proizvodi su blagi i pružaju posebnu pažnju koja joj je potrebna. 


Helenton šampon za dubinsko obnavljanje oštećene strukture kose namenjen je kosi kojoj je potrebna posebna nega, kao što je kosa tretirana raznim femijskim preparatima ili kosa koja je izložena spoljnom uticaju.

Ovaj šampon dolazi u  plastičnom pakovanju od 360ml.  Gušće je teksture i plave boje. Ima lep, neutralan miris koji se nakon pranja izgubi. 
Moja kosa nije tretirana i nije joj potrebna posebna nega. Nisam ga koristila nakon svakog pranja, već svako 4-5 pranje. Bio mi je super kada sam želela da svojoj kosi pružim dubinsku negu. Jako lepo pere kosu, ne isušuje i ne masti. Nakon njega kosa je divna. Mekana, nežna, nema elektriciteta i jako lako se oblikuje.  Dopada mi se i to što ne oteža dlaku, već je učini laganom i lepršavom. 

Helenton šampon za sve tipove kose namenjen je svima, bez obzira da li je vaša kosa masna ili suva. Namenjen je za svakodnevnu upotrebu.

Ovaj šampon najviše je koristio muž, ali koristila sam ga i ja. Moja kosa je masna, dok on ima problem sa peruti.
Oboma nam je odgovarao, njemu nije izazvao iritaciju i svrab kao pojedini šamponi, dok meni nije dodatno mastio kosu.
Jako lep šampon koji bi odgovarao svima bez obzira na stanje i tip kose. 

Helenton šamponi su dosta blagi i nežni, a jako lepo peru kosu. Odličan su izbor ako želite da odmorite vašu kosu od agresivnih proizvoda. Koštaju oko 300 din i za taj novac dobija se i više nego dobar proizvoda.
Prednost je što su dostupni i u lokalnim radnjama, a od nedavno i u Lidlu.
Pored šampona, Luxol ima i druge proizvoda, a ceo njihov asortiman možete pogledati na njihovom sajtu Luxol.rs i instagram profilu (klik).


*Da li ste probali Luxol proizvode?

4 коментара:

  1. Nisam imala priliku da ih isprobam ali si me jako zainteresovala,odličan post!

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam još uvek isprobala Luxol proizvode ali nadam se da hoću uskoro ❤️

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da ovaj brend nije dostupan u BiH, a baš izgleda zanimljivo! Super post! xoxo

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična recenzija. Novi šampon svakako ne bih isprobavala jer sam sada naišla na šampon koji savršeno odgovara za moju kosu ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши