Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 16. септембар 2020.

Follow your dreams | Outfit post

Ćao, dragu moji!
Dobro došli u još jedan outfit post.
Drago mi je da je ovakav tip posta zaživeo na mom blogu i da se vama dopada.
Dugo vremena sam želela da pišem outfit tekstove, ali uvek je nešto kočilo. Vodila sam se time da nisam dovoljno kompetentna da pričam o modi, međutim  modni stil i ukus se razlikuje, a ja volim da vidim šta neko drugi voli da nosi.
Osmelila sam se, tako da sa vama rado delim odevne kombinacije u kojima se osećam dobro.
Za danas sam vam pripremila jednu kombinaciju nežnih boja za koju smatram da nema greške bilo da se radi o šetnji ili nekom sastanku.
Belo - roze kombinacija odiše nežnošću i elegancijom, pa je tako dovoljan jedan komad koji ceo outfit može da podigne na neki viši nivo.

Majica je poručena sa DressLily sajta. U ponudi je bilo više boja, ali ja sam se odlučila za belu. Mislim da se bela boja najbolje kombinuje. Inače, sve stvari sa DressLily sajta uzimam u M veličini.
Ova majica je prilično elegantna i smatram da svaku kombinaciju može da iznese. Materijal je lagan, ali opet prilično čvrst. Ispod ima postavu tako da nije providna.
Oko ramena i vrata ima detalje u vidu čipke i to mi se veoma dopada.

Uz nju sam obukla teksas suknju. Ova suknja je u prelepoj roze boji. Sama boja je nežna i nije napadna, tako da se lepo uklopila sa gore pomenutom majicom.
Suknja u sebi ima dosta elastina, tako da je veoma udobna.
Kupila sam je u butiku Royal S i njih sam vam već ranije spominjala. Ako me pratite na instagramu, onda ste to već i videli. Oni imaju raznovrstan izbor i njihove stvari su jako dobrog kvaliteta. Posedujem nekoliko stvari kupljenih u ovom butiku i zaista sam jako zadovoljna.

Ovu kombinaciju uklopila sam sa nakitom sa DressLily sajta, a sa aksesoare odlučila sam se za Tikvica Krpica roze torbu i  bele sandale poručene sa fb stranice Ženska obuća Mirijevo.
Ženska obuća Mirijevo ima super obuću i odlične cene. Krajem svake sezone imaju fenomenalna sniženja, mada i ovako njihova obuća nije skupa. Kvalitet obuće je na vrfunskom nivou, a pri tome uvek su spremni da odgovore na sva dodatna pitanja vezana za obuću. Kupovala sam već par puta od njih i imate sve moje preporuke.

Nadam se da vam se sviđa ova odevna kombinacija, a u nastavku teksta možete videti još fotografija.

Ukoliko želite da poručite nešto sa DressLily sajta za vas imam kupon kod uz koji možete ostvariti dodatni popust.
Koristeći kod ✨ Jakovljevic ✨ možete ostvariti dodatni popust od 20% na celu porudžbinu.

4 коментара: