Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 2. август 2016.

Balea gel za tuširanje med i mleko

Ćao devojke!
Poslednjih par dana nisam bila aktivna,zbog čega mi je jako žao,ali potrudiću se to da nadoknadim.
Nadam se da u buduće se neće ponoviti i da ćemo se družiti.
Danas vam pišem o jednom proizvodu koji sa velikm zadovoljstvom već nekih mesec dana koristim.
Radi se o proizvodu iz Dm-a,Balea gelu za tuširanje med i mleko.
 
Ovaj gel za tuširanje dolazi u ambalaži od 300ml i jako se sporo troši.


*Bogata nega sa medom i mlekom za nežnu kožu.Inovativna Polyfructol čuva vlažnost kože i štiti je od svakodnevnog isušivanja.Optimalan za svakodnevnu upotrebu.(izvor)


Po teksturi podseća me na Dove gelove za tuširanje koje obožavam.


Teksura ovog gela za tuširanje je jako gusta i trebaće vam jako malo proizvoda kako bi se lepo istuširali. Puno peni što je po meni super.Koristim ga više od mesec dana i za to vreme ga nisam potrošila ni pola.
Što se tiče mirisa,on je predivan. Mešavina meda i mleka koja na koži ostavlja divan miris.
Obožavam mešavinu ovih mirisa pa vam je onda i jasno zašto je ovaj gel za tuširanje moj favorit.
Posle tuširanja ovim gelom,koža je baršunasta,mekana,nežna i mirisna.
Ovo je ujedno i prvi proizvod iz Balea kolekcije koji sam probala,a kako je Dm konačno stigao i u moj grad,prvom prilikom krećem u lov na ostale predivne proizvode koji se tamo mogu naći.
Cena ovog gela za tuširanje je oko 200din i kupiću ga ponovo,jer on nema apsolutno ni jednu manu i od mene imate sve preporuke za kupovinu ovog proizvoda.

*****Da li ste probale ovaj gel za tuširanje ili neki drugi od Balea gelova? Koje je vaš izbor i šta bi ste mi preporučile da probam?******

Нема коментара:

Постави коментар