Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 22. август 2016.

Moje mesto za opuštanje

Svi imamo način na koji volimo da se opustimo i odmorimo glavu od svakodnevnih stvari koje nas prate.
Neko se opušta uz muziku,film,knjigu,putovanje a ja svoj odmor i opuštanje pronalazim na obali reke Save.
Ukoliko me pratite možda ste primetili da nedeljom ne pišem nove postove i da nisam tu.
Za mene nedelja pretstavlja porodičan dan,dan kada sam posvećena svom sinu i mužu.
Ukoliko nedeljom nemamo goste,volimo da je provedemo baš na obali reke Save,u srcu prirode i tišine.


Ovaj skriveni kutak mira se nalazi u selu Provo.
Još dok smo se muž i ja zabavljali voleli smo da svaki slobodan trenutak provodimo baš ovde.
Onda se Vasa rodio i kako sve manje imamo slobodnog vremena trudimo se da bar nedeljom odemo,ali sve češće se dešava da baš i te nedelje imamo neke obaveze.


Na samoj obali Save nalaze se dve male vikendice koje daju posebnu čar prirodi jer su napravljene u skladu sa njom.
U njima živi jedna divna žena Dara koja nas uvek dočeka sa osmehom.Osim Dare,često nam društvo prave i njene životinje,psi,mačke,guske i patke kojima se Vasa posebno raduje.


Ovo je mesto na kome odmorim glavu od svakodnevnih problema i ružnih misli,mesto na kome ja punim baterije za nove radne pobede.
Samo mesto je napravljeno baš za odmor,drveni trem,ljuljaške,čamci,štapovi za pecanje pravi raj na zemlji.







Upravo na ovoj ljuljašci volim da se odmaram,slušam pesmu ptica,dok moji momci pecaju,ali Vasa se svidela ljuljaška pa sve češće mi on zauzima mesto.

Volim ovaj mali raj na zemlji,mesto gde još uvek ima netaknute prirode,gde se češće čuje pesma ptica nego pesma današnjih pevačica.Mesto gde priroda caruje,a mi uživamo u njenoj lepoti.
Da li vi imate svoj mali raj u kome punite baterije?
Za kraj vas ostavljam da još malo uživate u slikama.







4 коментара:

  1. Divno,volim reku,vidi se da mali Vasa uziva.:-)Izdvojila bih Uvac,krstarenje,vidikovac Molitva i divni meandri Uvca. Staniste beloglavih supova,mir,tisina i predivna priroda,raj za moju dusu. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan tekst. ♥ Reke su predivne i mesta duž njih su kao rajevi na Zemlji!

    http://misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши