Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 5. август 2016.

Farmasi- Let's MakeUp Pressed Powder

Ćao devojke!
Danas vam pišem o još jednom proizvodu iz kompanije Farmasi,a to je Let's Make Up Pressed Powder special edition.





Radi se o puderu u kamenu,u nijansi 03 beige.
Ovaj puder je specijalno izdanje koji je bio samo jednom u katalogu,ali i dalje ga možete naći pod nazivom Happy Face Pressed Powder,u standardnom crnom pakovanju,po ceni od 390 din.
Ova puder dolazi u pink pakovanju,izrađenom od čvrste plastike,tako da sam sigurna da pri padu,pakovanje se ne bi oštetilo.
Ova puder ima 14g i jako se sporo troši.



U katalogu dostupno je jos 5 nijansi,PORCELLAN 01,LIGHT SAND 2,ULTRA LIGHT 4,NATURAL 5,DARK BEIGE 6.
Kao što sam već rekla,moj je u nijansi 03 BEIGE i savršeno odgovara mojoj  boji kože.



Uz puder se dobija i aplikator,ali ga ja ne koristim,već puder nanosim pomoću četke.




Takođe osim aplikatora,puder sadrži i zaštitnu foliju.
Ova puder je namenjen svim tipovima kože,ne izaziva iritacije čak ni osobama sa osetljivom kožom.
Ja imam mešovitu kožu sa masnom T zonom i ovaj puder mi sprečava presijavanje.
Koristim ga kao završnicu,preko tečnog pudera,ne ostavlja praškast trag ,već se jako lepo stapa sa kožom.
Što se tiče prekrivne moći,ona je srednja,što znači da je s'vremena na vreme potrebno ga popraviti na mestima sa kojih je nestao.
 Ovaj puder takođe možete nositi i bez tečnog pudera što mi se jako sviđa.
Osim ovog pudera,želela bih da vam predstavim još dva proizvoda iz Farmasija,jeste da su u pitanju testeri,ali ja volim prvo da probam testere pre nego što kupim celo pakovanje,jer na taj način najbolje probam proizvod i mogu da procenim da li ispunjava neka moja početna očekivanja.
Radi se o BB kremi i šamponu od belog luka.
Što se tiče BB kreme,ovo je ljubav na prvo mazanje,ali bukvalno!
Odavno nisam probala nešto tako nežno što jako prija mojoj koži,a da se radi o BB kremi.






BB krema dolazi u nijansi medium to dark i odgovara svim tipovima kože. Na licu ne ostavlja efekat maske,već se stapa sa kožom dajući joj prirodan izgled.
U sebi sadrži ulje argana i makadamije,vitamin B3 što jako neguje kožu. Takođe,sadrži i spf15 što našu kožu lica štiti od sunca.
I ono što moram još da napomenem je to da ova BB krema prelepo miriše,miris je baš blag i prijatan,nije miris klasične BB kreme i baš mi se dopada.
Ovo je savršenstvo od BB kreme i koliko već danas ću je poručiti,a od mene imate sve preporuke da i vi to uradite.

Sledeći proizvod je šampon od belog luka.



Što se tiče ovog proizvoda,moram da kažem da sam imala neku vrstu predrasuda,jer se prvi put susrećem sa nečim što u svom sastavu sadrži beli luk.
Ovaj šampon je namenjen osobama koje imaju problematično teme i problem sa opadanjem kose. Ektrakt belog luka umiruje nadraženo teme i stavra podlogu za   rast nove i zdrave dlake.
Tekstura je prilično gelasta i nema neki spacijalan miris,tako da ne brinite,prilikom korišćenja ovog šampona,kosa vam neće mirisati na beli luk.



Kako sam ovaj šampon koristila 2 puta,ne mogu ništa više da vam kažem o njemu i njegovim svojstvima,sem toga da lepo opere kosu. Za neki dalji efekat smatram da je potrebno duže korišćenje.

Sve ove proizvode sam poručila sa fb stranice Marija Mara Madam Farmasi Nis i mogu da vam kažem da je Marija jedna fantastična žena od koje možete čuti samo iskreno mišljenje o Farmasi proizvodima,a možete kod nje i poručiti željeni proizvod. A kako ja nemam vremena da se bavim kataloškom prodajom kozmetike,jako mi znači što sam pronašla tako da kažem profesijonalu i iskrenu osobu od koje mogu da poručim Farmasi kozmetiku.
Kod Marije na stranici možete videti i slike proizvoda,a da to nisu slike iz kataloga,zamoliti je za testere i dobiti besplatan katalog.
Tako da,ukoliko tražite profesionalu osobu od koje želite da poručite Farmasi proizvode,od mene imate sve preporuke da to bude upravo Marija.

***Da li ste probali nešto od Farmasi kozmetike i kakvi su vaši utisci? Da li se bavite kataloškom prodajom Farmasija ili imate osobu od koje poručujete?***

Нема коментара:

Постави коментар