Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 9. август 2016.

The Summer Tag

Ovih dana među devojkama u blogo sferi kruži jedan tag,summer tag a ja kako sam tako reći nova ovde i nisam do sada radila ovakve postove,drage volje sam prihvatila da odgovorim na par letnjih pitanja.

Pa da krenemo!

1.Omiljeno letnje piće?

Limunda,ali ako mogu da biram radije bih izabrala vodu i to hladno,ali ne ledenu.
U toplim danima me jedno rashladi obična voda,jer bilo koji drugo piće mi u ustima ostavi sladkast ukus i to mi ne prija.

2. Sladoled ili čokolada?

Kada je leto u pitanju,nisam ljubitelj čokolade,jer se sva rastopi,ali ne kažem da je ne volim. Ako mogu da biram,radije bih izabrala lubenicu,jer upravo zbog nje obožavam leto.Mogu stalno da je jedem i kada je ima u kući,ne moram ništa drugo da jedem samo nju. :)

3. Bazen ili plaža?
Plaža-nekako mi je prirodnija,ali nemam ništa protiv bazena.

4.Omiljeni odevni predmet?

Tri četvrt helanke. Obožavam ih i ne bih izlazila iz njih.Ne stežu i u njima se osećam lagano.



5. Haljine ili šorcevi?

Težak izbor. Neka bude haljina.

6.Omiljeni letnji acesoar?

Narukvica za nogu. Jako volim da ih nosim leti,posebno u kombinaciji sa nekim sandalicama i papučama.





7. Omiljeni parfem,toaletna voda?

Parfem Bloom iz Farmasija-pravi letnji.

8. Omiljeni letnji lak za nokte?

Ovog leta su mi tefinitivno favoriti Gel shine lakovi iz Avona,svih boja.



 9.Omiljena boja karmina ovog leta je?

Ne volim karmine jakih boja,zato je neka nude nijansa moj izbor.





 10.Omiljeni beauty proizvod koji vam je leti neophodan?

BB krema i ovog leta se družim sa La Roche-Posay BB kremom.




 12.Omiljeno mesto za letovanje?

Bilo gde samo da smo svi na okupu i da ne moram da kuvam. :)

13. Koja pesma te asocira na leto?

Flamingosi i Luis-Ludi letnji ples

14. Nočare ili šešir?

Definitivno naočare.

15. Da li si objavila neki blog post tokom leta?

Da,naravno. Trudim se da ako ne svaki dan,onda bar svaki drugi dan napišem po jedan post.

To bi bilo to što se tiče ovog taga,a ja bih iskoristila priliku da tagujem svoju blogo koleginicu Milicu,sa bloga O tome vam pričam da odgovori na ovih par pitanja i odradi ovaj tag.
Naravno,pozivam i vas devojke koje pratite moj blog da odradite ovaj tag i vaše odgovore mi napišete ispod ovog posta na blogu ili na fb stranici bloga.
A ja ću sa zadovoljstvom pročitati vaše odgovore. :)
 


1 коментар: