Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 6. август 2016.

Bloom parfem-Farmasi

Ćao devojke!
Evo još jednog obećanog posta koji je vezan za proizvod iz kompanije Farmasi,a to je njihov parfem Bloom.





 Kada je reč o parfemima,prilično sam probirljiva,ne volim teške mirise,više sam za cvetne i parfeme koji u sebi sadrže mirisnu notu vanile.A ako me pratite videli ste da obožavam miris vanile.
Za ovaj ovaj parfem,mogu slobodno da kazem da je ovo jedan od najlepših parfema koji sam probala,a da se radi o kataloškoj prodaji kozmetike. Daleko od toga da Avon i Oriflame nemaju lepe i dobre parfeme,naprotiv mogu da idu rame uz rame jedni sa drugima.
 Parfem Bloom dolazi u nežno roze kartonskoji kutiji,unutra ima još jednu kartonsku zaštitu tako da je dodatko osiguran od padova i lomova.



Sam parfem se nalazi u staklenom pakovanju od 50ml sa plastičnim zatvaračom i zatnim rasprašivačem.
Parfem je jako jednostavnog dizajna i jako mi se sviđa što je proizvođač više pažnje posvetio mirisu parfema nego samom dizajnu pakovanja.


Mirisna nota parfema je cvetna,ali u sebi sadrži i miris vanile,nije teška već je idealna za letnje dane.
Od kada sam ga dobila,svakodnevno ga koristim i mogu da kažem da se jako sporo troši i da je za ovo vreme postao moj omiljeni parfem.
Tako da devojke,ako tražite idealan parfem za ove letnje dane,a da je kompanija Farmasi u pitanju,od mene imate sve preporuke da vaš izvor bude upravo ovaj parfem.



*****Da li ste probali Bloom parfem ili neki drugi parfem iz kompanije Farmasi?*****

Нема коментара:

Постави коментар