Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 18. август 2016.

Top 5 proizvoda koji čine moju svakodnevnu beauty rutinu

Ćao devojke!
Za danas sam vam spremila post o top 5 proizvoda koji čine moju svakodnevnu beauty rutinu.
Naravno,pored ovih  proizvoda postoji još  proizvoda koje svakodnevno koristim,ali ovih 5 su mi favoriti od kojih se ne odvajam.
Pa da pođemo:

Prva stvar koji koristim kako ujutru tako i uveče je Nivea micelarna voda.


Koristim je kako ujutru tako i uveče.
Sa njom čistim lice a ujedni i skidam šminku.
O njoj sam vam pisala,pa sve što vas zanima možete pročitati ovde.
Zatim je tu Nuxe balzam za usne kao i Tender Care balzam za usne koje koristim kao jedan proizvod.


Prvo nanesem Tender Care pa onda Nuxe u malo debljem sloju.
Ovo praktikujem da radim uveče i onda ostavim preko noći da deluje.
Zahvaljujući njima ja sa uživanjem mogu da nosim mat ruževe.
Više o Nuxe balzamu za usne možete pročitati ovde.

Zatim svako veče na očišćeno lice nanosim kremu protiv pega i fleka sa kojom sam prezadovoljna.


Radi se o Farmoni Dermacos anti-spot noćnoj kremi.
Nanosim je na očišćeno lice svako veče,a videla sam da u Dm ima i dnevna krema pa ću uzeti i nju.
I o ovoj kremi sam takođe pisala,pa više o njoj možete pročitati ovde.

Sledaća je krema za ruke,Dove.
Jedna od boljih krema za ruke koje sam koristila.


Koristim je svakodnevno i osim što jako dobro neguje ruke,ova krema rešava i moj problem sa zanokticama.
Više o njoj možete pročitati ovde

I za kraj,ali ne manje važnan je Burra roll on dezodorans.






Ovaj dezodorans je jako blag ali jako dobro štiti od znojenja i neprijatnih mirisa.
Ima blag miris koji mi jako prija.
Takođe i o njemu sam pisala pa ovde možete pročitati.

I ovo su bili moji top 5 prozvoda za svakodnevnu koristim.
Jako bih volela da mi u komentaru ili ovde ili na fb stranici bloga napišete  koji su vaši top 5 proizvoda i da li ste koristili neki od ovih proizvoda?



Нема коментара:

Постави коментар