Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 17. август 2016.

GIVEAWAY #3

Ćao devojke!
Jako mi je drago što me pratite i što čitate moje postove pa sam iz tog razloga odlučila da pokrenem novo darivanje koje se ovoga puta razlikuje od prethodna dva.
Razlika je u tome što ovoga puta sponzor koji dodeljuje nagradu nisam ja već moja draga Marija Mara Farmasi.
Videli ste u prethodnom postu o Farmasi kozmetici da sam otpočela saradnju sa Marijom i zaista imam sve pohvale.
Marija je skroz korektna i profesionalna osoba bez lažne skromnosti.
Takođe,ukoliko me pratite na fb stranici mogli ste da vidite da trenutno na testiranju imam Farmasi kremu za ravnanje kose od 300ml,ali još uvek nisam stekla dovoljno utisaka da bi vam pisala o njoj,tako da ću sa njenom recenzijom malo sačekati.
Iz tog razloga Marija je odlučila da jednu kremu za ravnanje kose od 300ml pokloni i vama.


Da bi ste učestvovali u ovom nagrađivanju,potrebno je da uradite sledeće korake:
1.Da lajkujete i podelite stranicu sponzora Marija Mara Madam Farmasi Nis pod opcijom javno
2.Da ispod ove slike na fb stranici bloga tagujete 5 prijateljica i podelite je takođe pod opcijom javno
3.Da ukoliko niste lajkujete fb stranicu bloga
4. Da me zapratite na blogu (prijavi se kao čitalac bloga),ova korak nije obavezan,ali bi bilo poželjno da uradite i njega
To bi bilo to što se tiče pravila.
Giveaway traje do 03.09 do kraja dana,a proglašenje dobitnika će biti 04.09.
I giveaway vredi samo za Srbiju.

Нема коментара:

Постави коментар