Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 15. август 2016.

Golden Rose Longstay Gel Eyeliner

Ćao devojke!
Danas za vas imam jedan tako reći,šminkerski post,a opšte poznato je da mi devojke volimo postove ovog tipa,što da čitamo,što da gledamo fotografije.
Proizvod o kojem želim da iznesem svoje utiske je Golden Rose Longstay Gel Eyeliner u nijansi 03 Indigo blue.


Ovaj gel eyeliner koji nam dolazi iz kompanije Golden Rose,pored ove nijanse,možete ga naći i u još dve nijanse, 01 Pure black,02 Deep Brown.

                                                  (Slika preuzeta sa interneta)

Ovaj gel eyaliner sam dobila u GRAZIA Beauty Box-u i o njemu nešto više možete pročitati ovde.
Veoma sam se obradovala kada sam videla boju eyelinera,jer već imam plavu maskaru iz Golden Rosa sa kojom sam prezadovoljna.O njoj sam takođe pisala i post možete pročitati ovde.
Na samom početku moram priznati da nisam toliko vešta u nanošenju eyelinera,ali sa ovom četkicom sam se jako brzo sprijateljila.
Sam eyeliner dolazi je upakovan u kartonsku kutiju na kojoj su navedene same karakteristike proizvoda.


Što se tiče samog pakovanja eyelinera,on dolazi u staklenoj teglici od 2.5g u čijem se poklopcu krije i četkica za nanošenje.





Ova boja je jako intenzivna,veoma dugo postojana,ne razmazuje se kao i ne preslikava se.


Najviše volim da ga nosim u kombinaciji sa plavom maskarom i onda je efekat potpun.






Eyeliner sam sam nosila od jutra do večeri i uveče je bio kao da je tek stavljen.
Ono što je još bitno je to da je eyeliner toliko postojan da  kada sam pokušala da ga skinem sa micelarnom vodom uopšte nije bilo šanse.
Tačno sam mogla tuferom da trljam po očima do jutra,eyeliner bi još uvek bio tu.
Uspela sam da ga skinem samo sa mlekom za skidanje šminke.
Ono što je još jako bitno je to da vodite računa da poklopac dobro zavrnete da vam se eyeliner ne bi osušio kao i da posle svakog korišćenja četkicu operete.
Obzirom da nisam vešta prilikom nanošenja eyelinera,sa ovim sam uspela iz prve i jako sam zadovoljna kako izgleda.
 Ako tražite idealan gel eyeliner koji će zadovoljiti vaše potrebe,ovo je onda prava stvar za vas i od mene imate sve preporuke.

******Da li ste probali ovaj gel eyeliner i kakvi su vaši utisci?*******

Нема коментара:

Постави коментар