Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 8. август 2016.

Šta se nalazi u mom neseseru?

Za danas imam malo drugačiji post. Moram priznati da nije bio u planu,ali silom prilike uleteo je umesto recenzije eyelinera,jer su greškom izbrisane fotografije koje su bile namenjene za taj post i moram da radim nove,a nisam želela da danas ostanete bez novog posta tako da se nadam da će vam se svideti.
Kao što sam rekla,današnja tema biće šta se nalazi u mom neseseru i predstaviću vam njegov sadržaj.






Neseser u kome se nalazi moja kozmetika je onaj veliki plavi neseser od Nivea koji se dobijao u setu sa Diamond kolekcijim i tu kolekciju uključujući i njega mi je kupio muž za dan zaljubljenih,a kako je prilično veliki u njega mi lako stane sva moja kozmetika.
Pa da pređemo na njegov sadrzaj:
Prvo što je tu je paleta senki od Bh cosmetics,Wild Child





O njoj ste mogli da čitate ovde.

Sledeće je puder u kameni iz Farmasi kompanije:



I o njemu ste mogli da pročitate moje utiske ovde .

Zatim su tu kuglice za nijansiranje iz kompanije Oriflame u nijansi natural radiance.

Puder Maria Lopez,iskreno ne znam u kojoj je nijansi,dobila sam ga na poklon


Tu je jedna paleta od dve senke iz Avona i moram priznati da sam jako zadovoljna sa njima.


Zatim je tu i longstay gel eyeliner Golden Rose u nijansi 03 indigo blue



Tu je La Roche-Posay BB krema i o noj ste takođe mogli da čitate ovde


Tu je i Veryme eye lash stylist maskara iz Oriflame u boji,konkretno plavoj,ali ta boja na sve liči samo ne na plavu,jako se loše poznaje na trepavicama i iskreno ne znam zašto je još uvek tu.



Tu je i moja omiljena plava maskara,Golden Rose


Takođe i o njoj ste mogli da čitate ovde.

Zatim je tu Glossip maskara koju najčešće nosim kada idem na put jer je mala i ne zauzima mnogo prostora,a super radi svoj posao.


Zatim imam još jednu crnu maskaru iz Oriflame 5-in-1 wonder lash mascara Brilliant Black. Odlična maskara.





Tu je jedan sjaj takođe iz Oriflame,power shine i tečni mat ruž od Golden Rose u nijansi 07 i nažalost mi boja ne odgovara,nisam ljubitelj jakih boja,tako da ću njega proslediti dalje,a ja otići po drugu nijansu.


Tu su i tri ruža i o njima ste takođe mogli ovde da čitate.


I za kraj su tu dve olovke za oči,jedna iz Oriflame a druga je davis eye double color.

To bi bilo to što se tiče sadržaja mog nesesera,uskoro bi mu  trebalo da se pridruži još par novih drugara i tome se jako radujem.
Ako vas neki od ovih proizvoda posebno zanima,a da nisam pisala o njima,pišite mi i rado ću uraditi njegovu recenziju.

******Da li vam se sviđa sadržaj mog nesesera i da li vaš neseser sadrži neki od ovih proizvoda?****

1 коментар:

  1. Radica Klencovljevic8. август 2016. 09:24

    Svidja mi se sadržaj tvog nesesera,ja sam malo drugačija, meni sve treba,tako da svaki moj neseser koliko god da je veliki opet je mali

    ОдговориИзбриши