Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 2. август 2016.

GIVEAWAY #2

Devojke,za danas sam vam spremila još jedno nagrađivanje.
Kao što ste i videle na stranici bloga,prethodnoj dobitnici Tamari,nagrada je stigla i vreme je da krenemo u novo nagrađivanje.
Volim da poklanjam,volim da dobijam,a ne kaže se dzaba da ko daje taj i dobija,zar ne?
Pa da pređemo na sadržaj poklona.
Ovo nadrađivanje bi moglo da se zove i Mixa nagrađivanje,jer poklon sadrži dva Mixa proizvoda.
A kako ih ja nisam još uvek probala,ne mogu da vam kažem ništa više o njima,sem toga da sam pročitala dosta pozitivnih recenzija.Imam dosta mackalica koje čekaju da dođu na red za testiranje,pa sam ovo rešila da poklonim jednoj od vas.
Ovako izgleda sadržaj poklona:

Paketić sadrži:
Mixa krema za telo
Mixa krema za ruke
Jedne minđušice
Par testera
I naravno kao što ste i navikli od mene,u paketiću će se naći i još po neko iznenađenje.

Ovaj paketić je spakovan u kutiju od GRAZIA Beauty Boxa,tako da sigurno i bezbedno stiže do vas.
Pravila učestvovanja:
1. Lajkovati stranicu bloga na fb
2.Zapratiti moj blog (nije obavezno,ali je poželjno)
3. Ispod ove objave na fb pozvati 5 prijateljica na učetvovanje
4.Podeliti objavu o nagrađivanju pod opcijom javno
To bi bilo to. Nagrađivanje traje do 15.08 do kraja dana,a 16.08 biće proglašenje dobitnika putem sajta random.org.
Srećno devojke!





16 коментара:

  1. Odlican sadrzaj paketa,i ja sam o ovoj kozmetici cula samo pozitivne komentare,bila bih srecna da isprobam.

    ОдговориИзбриши
  2. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam za kremu za telo kakva je, ali Mixa krema za ruke je čudotvorna! Probala, koristila i koristiću...jako je dobra i fino neguje ruke, posebno nakon pranja sudova! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna Mixa, obozavam miris Mixa kozmetike!

    ОдговориИзбриши
  5. Zelja mi je da probam Mixa kozmetiku, nikako da dodje na red kod mene za isprobavanje. A mindjusice...u mojoj boji!😍 Srecno nama u igrici a tebi u blogovanju. Samo napred!

    ОдговориИзбриши
  6. Vrlo rado se pridružujem i učestvujemo u trci za ove super Mixa proizvode. Puno sreće svima u igrici i tebi još više u pisanju.

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam probala ovu kozmetiku i volela bih da je probam! Srecno svima.

    ОдговориИзбриши
  8. *Ivana,dopada mi se nagrađivanje!Mixa bi odgovarala mojoj koži i nagrada je zaista izdašna!
    Ispunila sam sve uslove na FB-ku,i zapratila te na GFC-u kao Nataša Pivnički.

    ОдговориИзбриши