Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 3. август 2016.

Lilly

Ćao devojke!
Danas vam pišem o dva proizvoda iz Lilly kompanije koje već duže vreme svakodnevno koristim i za koje mislim da zaslužuju svoje mesto u jednom od ovih tekstova.
Radi se ,kao što sam već rekla o dva proizvoda iz Lilly-a,a to su Uljani odstranjivač laka za nokte i Blaznice za čišćenje lica od čistog pamuka.

Ovaj Uljani odstranjivač laka za nokte sam prvi put videla na youtube kanalu Ane 2Cats,ona ga je hvalila i ja sam odlučila da ga probam,jer ni jedan skidač laka za nokte koji sam do sada probala nije radio svoj posao kako treba. Ili je jako loše skida lak sa noktiju ili je bilo potrebno pola bočice da bi ga uopšte skinuo.
Kada sam kupila ovaj odstranjivač laka nisam imala predrasuda o njegovom učinku,jer mislim kada ga Ana hvali,onda stvarno radi svoj posao.


Dolazi u zelenoj bočici od 150ml i cena mu je oko 120din. Postoji i manje pakovenje od 75ml i ono je jeftinije.Takodje postoji i crvena varijanta ovog odstranjivača laka za nokte,ali nju još uvek nisam probala.



Kao što vidite na blaznici,odstranjivač laka za nokte je zelene boje,lako se dozira i jako mala količina je potrebna kako bi uklonili lak sa noktiju. Nema potrebe da dugo trljate ili kako ja to kažem,šmirglate nokat kako bi uklonili lak,već ga samo laganim pokretima uklonite.
Ovo je najbolji odstranjivač laka koji sam probala do sada i njega uvek moram imati u fijoci.

A sada da pređemo na drugi Lilly proizvod,a to su Blaznice za čišćenje lica od čistog pamuka.



Mekane i nežne za svakodnevnu upotrebu. Brzo i efikasno uklanjaju šminku. (izvor)
Ove blaznice sam kupila kada sam i kupila ovaj uljani odstranjivač laka za nokte. Pre sam koristila neke druge blaznice koje mi se uopšte nisu dopadale,raspadale su se i one tako da kažem,dlačice su letele na sve strane,što nije slučaj sa ovim blaznicama.
Ove blaznice mozete naći u pakovanjima od 50 komada (oko 70din) i u pakovanju od 100 komada (120 din).










Jako su mekane i nežne,što potvrđuje i reči proizvođača da su od čistog pamuka.
Ne raspadaju se,ne linjaju se i uz odgovarajući proizvod efikasno uklanjaju šminku kao i lak sa noktiju.
Ja ih koristim svakodnevno,što pri čišćenju lica,pri skidanju šminke i pri skidanju laka sa noktiju.
Fenomenalno rade svoj posao i jedan su od onih proizvoda koje moram imati bar po pakovanje više.
Jako su povoljne i pristupačne svima i kao i uljani odstranjivač laka za nokte mogu se kupiti u svim Lilly prodavnicama.
Ova dva proizvoda imaju od mene sve preporuke i samo reči hvala i sigurna sam da ko god ih bude kupio,da se neće pokajati.

****Da li ste probale neki od ova dva proizvoda i kakvi su vaši utisci?****









Нема коментара:

Постави коментар