Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 7. новембар 2017.

Farmasi BB Matte Lipstick

Ćao,drage moje!
Ovog meseca kompanija Farmasi slavi svoj rodjendan i u aktuelnom katalogu ima pregršt rodjendanskih sniženja. Od svih sniženja,najviše pažnju mi je privuklo sniženje ruževa gde je većina ruževa snižena na svega 300din.
Zbog toga,ja vam danas pretstavljam dva nova ruža za usne iz kompanije Farmasi koja sam kupila pre nekog vremena.
Radi se o Farmasi BB matte ruževima za usne.


Ovo je kolekcija koja pored ruževa za usne,u ponudi ima i BB kreme,BB korektore i BB pudere u kamenu.
Kada je reč o ruževima za usne,ova kolekcija se sastoji od 6 nijansi,od pravih nude boja pa sve do jakih cvrenih i bordo nijansi.

Prvi ruž koji vam neće isušiti usne 
- Dodatak ulja i ovlaživača 
-Kremasta tekstura
--Odlična pigmentacija
-SPF 15
 
Poznavajući mene već znate da sam se ja odlučila za nude boje. Uzela sam nijase u broju 1 Pure Nude i nijasu 3 Birthday Chic.


Kada je reč o pakovanju,svi BB ruževi za usne dolaze u plavim kartonskim kuticama na kojima su napisana osnovna svojstva proizvoda,kao i sastav.
Moram da napomenem da u celoj BB kolekciji preovladava nežno plavo pakovanje.


Nijanse koje sam ja kupila su veoma slične,s'tim što nijansa Pure Nude je prava nude nijansa,dok nijansa Birthday Chic je prava jesenja nijansa,braon sa primesama crvene u sebi.

                                                                           Pure Nude

                                                                   Birthday Chic




 Ranije sam probala i ostale matte ruževe iz Farmasija i bila sam zadovoljna sa njima. Ovoga puta isti je slučaj i sa ovim ruževima. Jako lepo izgledaju na usnama i ne isušuju ih. Veoma lako se nanose,baš zbog tog ulja koje imaju u sebi na usnama stvaraju prilično lagan osećaj. Nisu teški i to mi se veoma dopada.
Postojani su,izdržaće bar 5h bez popravke,a kada se skidaju,skidaju se ravnomerno,pa nećete imati one ružne fleke.

                                                              Birthday Chic

                                                                     Pure Nude

Ako ste poželeli da probate neke od ruževa iz Farmasi kompanije,sada je pravo vreme za to. Ja vam preporučujem ova dva,ali moram priznati da je nijansa   Birthday Chic moj favorit.
Sve Farmasi proizvode možete poručiti i kod  Marija Mara Madam Farmasi Niš-Poručivanje proizvoda i Direktna uključenja.



          


                                                            

9 коментара:

  1. Nisam ih probala, boje mi se bas dopadaju, posebno mi se dopada Birthday Chic. Na usnama deluje dosta svetlije nego na ruci.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja nisam neko ko bi nosio ove nijanse iz razloga sto mi ne stoje, ali kod tebe je zaista obrnuta situacija. Ove mesavine nude-bordo-boje mesa na tebi izgledaju odlicno. karmini su bas divni i izgledaju zaista korisno.

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, i sama imam ruz u nijansi 01 pure nude i odusevljena sam :) pisala sam post o Farmasi prozivodima pa bih volela da pogledas. Zapratila sam tvoj blog, ako zelis uzvrati :*

    https://oazalepote.blogspot.rs/2017/11/recenzija-farmasi-kozmetike.html

    <3

    ОдговориИзбриши