Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 17. новембар 2017.

Sammydress Haul & Review #1

Ćao,drage moje!
Kao što sam najavila na fb stranici bloga,krećemo sa jednim maratonskim review tekstovima i prvi u nizu su  novitetima sa sajta Sammydress.
Ovo mi je druga porudžbina sa ovog sajta  i moram priznati da sam prilično zadovoljna.
Malo duže sam čekala na isporuku,ali to mi nije pretstavljalo problem.

Sammydress Fall Clothes 2017 Promotion 

Prva stvar koju sam poručila su patike.


Pre nekog vremena sam kupila roze sportski kaput i trebala mi je obuća koja će mi omogućiti da ga nosim svakodnevno. Kada sam ih videla na sajtu,bile su mi ok,ništa specijalno,ali kako su bile jedine patike koje su imale roze detalje odlučila sam da ih poručim. Koštale su 15$,ali trenutno ih nema na stanju.
Kada su mi stigle,oduševile su me,jer su mnogo lepše nego na sajtu,a to će te videti i na fotografijama.
Jako su kvalitetne i veoma udobne. Roze zvezdice po sebi imaju sitne šljokice koje su veoma kvalitetno odrađene,pa nema bojazni da će se odlepiti ili nešto slično.
Patike sam poručila u broju 39 i savršeno mi odgovaraju.






Sledeće što sam poručila je jedna muška jakna koja je bila veoma jeftina,a pri tom jako mi se dopala za supruga.
                                                 Two Tone Zip Up Detachable Faux Fur Hood Quilted Jacket
Jakna je jako lepa,mekana,ne preterano debela,ali je idealna za proleće i jesen. Mada,ako ispod obučete neki deblji duks može da posluži i za zimu.
Jako loše se fotografiše,pa su zbog toga i fotografije loše,ne zamerite.
Jedina mana ove jakne je to što je model jako mali. Naime,poručila sam jaknu u veličini L,iako moj muž nosi M i ova jakna mu je mala.I jako mi je krivo zbog toga.Ova jakna bi odgovarala nekome ko nosi S ili manji M. Ukoliko planirate da poručite ovu jaknu,obavezno je poručite u dva broja veću od onoga što nosite.





Sve u svemu,zadovoljna sam ovom porudžbinom,patike su prelepe,kao i jakna. Jedina mana je što je mala,ali ću je proslediti nekome kome odgovara,a mužu ću poručiti drugu.
Ako vam se nešto dopada sa sajta,za vas imam kupon sa popustom koji možete iskoristiti prilikom naručivanja:
                                  
                               SammydressChen10%-20% OFF 
                                    
 

7 коментара: