Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 22. новембар 2017.

Gamiss Haul & Review #1

Ćao,drage moje!
Nastavljamo sa novitetima i ovoga puta reč je o novitetima sa sajta Gamiss.
Ovo je prva porudžbina sa ovog sajta i jako sam zadovoljna,a u nastavku teksta,pročitajte i zašto.

 Hi, my dear!

We are continuing with novelties and this time it is about the novelties from Gamiss.
This is the first order from this site and I am very satisfied, and in the continuation of the text, read and why.


                                      
                                    Cute Plush and Tassels Design Women's Snow Boots

Oduševljena sam ovim čizmama,kako ja,tako i moje drugarice.
Nisam izdržala,a da ih ne poručim i kumi. Zarazila sam sve oko mene sa ovim parom.
Preudobne,premekane i veoma kvalitetne. Uz to,ove čizme su veoma jeftine pa verujem da svako može da ih priušti.
Ukoliko ne znate kako pametno da potrošite 4$ ove čizme su idealno rešenje. Imate sve moje preporuke.

 I'm delighted with these boots, both myself and my companions.
I did not endure, not to tell them and the kum. I spilled everything around me with this pair.
Remarkable, moving and very high quality. In addition, these boots are very cheap, so I believe that anyone can afford them.
If you do not know how smart to port $ 4, these boots are the perfect solution. You have all my recommendations.





Sledeće što sam poručila je duks za muža.
 The next thing I said was a sweatshirt for my husband.


                                             
                           Color Block Panel Hooded Long Sleeves Hoodie

Obožavam ovu kombinaciju boja i mislim da mu odlično stoji. 
Sam duks je jako lepo odradjen,ali mislim da kada poručujete,treba da poručite manju veličinu od one koja vam zapravo treba. Ja sam poručila u L veličini,koju i nosi i malo mu je veći. Mislim da sam mogla uzeti i M veličinu.
Nije puno debeo,ali ispod neke jakne može odlično da prođe.
Obzirom na odnos cene i kvaliteta,zadovoljna sam.
Inače,cena ovog duksa je bila 3$,ali ga trenutno nema na stanju.

 I love this combination of colors and I think it's great for it.
The jersey is very nice, but I think that when you order, you should order a smaller size than the one you really need. I ordered in L the size, which he wears and he is a little bigger. I think I could take M size too.
It's not too thick, but it can be great under a jacket.
Given the price and quality ratio, I am satisfied.
Otherwise, the price of this sweatshirt was $ 3, but it is currently not available.


 Na sajtu imate veliki izbor muške odeće,pa obavezno bacite pogled.
 On the site you have a large selection of men's clothing, so make sure to look at it.

Da li vam se sviđa moj izbor? 

Do you like my choice?
 

5 коментара:

  1. Divan haul, zaista odlicne stari! Videla sam ove cizmice, bas su povoljne a tako lepe. Inace drago mi je sto je i tvoj suprug deo ovog posta, i sto si ga prenovila ovako sjajnim komadom odeće.

    Visit me, dear. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. ❤ Nije se baš najbolje snašao u ulozi manekena,ali je bitno da mu se duks dopada.

      Избриши
  2. Divan haul! Cizmice sam vidjala na raznim sajtovima,dopale su mi se ali koliko vidim bas i ne izgledaju toliko kakve su na sajtu. ❤
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti! <3 Čizme su jako lepe,mnogo lepše nego na sajtu.

    ОдговориИзбриши
  4. Super post ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/28/sunny-autumn/

    ОдговориИзбриши