Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 25. новембар 2017.

Noviteti sa sajta Gamiss #2

Ćao,drage moje!
Danas za vas imam novitete sa sajta Gamiss.
Sajt Gamiss je mesto na kome možete pronaći pregršt stvari na ogromnom sniženju. Obožavam da kupujem sa ovog sajta,ali često sam u dilemi šta prvo poručiti. Zbog toga,ovoga puta imam puno noviteta i ovu porudžbinu sam podelila u dva dela. Prema tome,danas čitate jedan deo,a već sutra ide i drugi.

 Hi, my dear!

Today, for you, I have updates from Gamiss.
Gamiss is a place where you can find a lot of things at a huge discount. I love to buy from this site, but I am often in a dilemma what to order first. Therefore, this time I have a lot of novelties and I divided this order into two parts. So today, you are reading one part, and another is going tomorrow.


Prva stvar koju sam poručila je ova prelepa torba.

 The first thing I ordered is this beautiful bag.

                                                         Stitching Buckles Zippers Tote Bag

Ova torba je prelepa,ali bukvalno! Oduševljena sa sa njom. Identična kao na fotografiji na sajtu,čak i lepša uživo. Veoma je kvalitetna,možda čak i najkvalitetnija torba koju posedujem. Veoma je čvrsta i prostrana,pa može puno stvari da vam stane u nju. Unutar imate dve pregrade sa rajfešlusom za stvari koje želite da vam uvek budu pri ruci,kao i dva mala džepića za telefon.
Ima ručke pa možete je nositi klasično,a možete je nositi i preko,kako je ja najčešće i nosim. I kao što vidite na fotografiji,ima privezak,veliku pufnu koja je meni prelepa.
Cena ove torbe je 15$,ali je trenutno nema na sajtu.

 This bag is beautiful, but literally! Amused with her. Identical to the photo on the site, even more beautiful live. It is very good, perhaps even the best quality bag I own. It's very solid and spacious, so a lot of things can fit in with it. Inside, you have two divider bars for things you want to keep your hands on, as well as two small pockets for your phone.
It has handles so you can wear it classic, and you can carry it over, as I usually wear it. And as you can see in the photo, there is a pendant, a big puff that is beautiful to me.
The price of this bag is $ 15, but is currently not available on the site.





Nakon toga,poručila sam kaput koji je bio na ogromnom sniženju.

                                 Stylish Hooded Double-Breasted Long Sleeve Worsted Coat For Women

Dugo sam se dvoumila da li da ga poručim ili ne,ali kako je bio na velikom sniženju,nisam odolela.
U poručila sam ga u veličini M i odgovara mi.Ima kapuljaču koju možete skinuti. Dostupan je na sajtu u još 7 boja,pa možete izabrati.Ja sam izabrala sivu,jer mislim da je najlakši za kombinovanje.
Što se tiče materijala,tanji je i definitivno nije za zimu,ali super može da posluži za jesen i rano proleće.






Da li ste poručivale sa ovog sajta?Kako vam se dopada moj izbor?
 Did you order from this site? How do you like my choice?                            

  

6 коментара: