Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 29. новембар 2017.

Zaful Faux Leather Belted Biker Jacket

Ćao,drage moje!
Pre nekog vremena,sa sajta Zaful stigla mi je jakna od eko kože.
Veoma sam zadovoljna ovom jaknom i danas ću vam je i pokazati.

 Hi, my dear! 
Some time ago, I received a skin jacket from the Zaful website.
I am very satisfied with this jacket and today I will show it to you.


                                                         Faux Leather Belted Biker Jacket
Cena ove jakne je 41$ i zaista vredi tih para. Jako je kvalitetna i deblja od svih jakni od eko kože koje posedujem.Jako lepo stoji kada se obuče i super je za kombinovanje. Kopča se na stranu i ima kaiš.
Jedina mana je ta što je dostupna samo u dve veličine,M i L. Ja sam poručila u veličini L i knap mi je. Da postoji i u veličini XL bila bi mi baš taman.

The price of this jacket is $ 41 and is really worth the money. It's very high quality and thicker than all the eco-leather jackets I own. It's very nice to wear when it's dressed and it's great to combine. He's hoisted aside and has a belt.
The only disadvantage is that it is only available in two sizes, M and L. I have ordered the size L and it is knapsack. Yes, and in size XL would be just fine.








Da li vam se sviđa ova jakna? Da li vi volite jakne od eko kože?
Do you like this jacket? Do you like eco leather jackets?

10 коментара: