Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 1. новембар 2017.

Zaful Haul & Review #4

Ćao,dragi moji!
Evo me posle nekog vremena sa još jednim haul postom i to sa novitetima sa sajta Zaful.
Već znate da obožavam ovaj sajt jer su im stvari odličnog kvaliteta.
Imaju jako brzu dostavu,za nekih 9 do 14 dana paket je već kod vas. Takođe,za vas imam i kod sa popustom koji možete ukucati prilikom vaše porudžbine i ostvariti dodatan popust.
Moram priznati da nisam koristila ove kodove,sve do ove porudžbine,ali ovaj popust vam super dodje ukoliko želite da poručite još nešto sa sajta,a fali vam svega par dolara.

 About Zaful 11-11 2017 Specail Promotion



Prva stvar koju sam poručila,bila je ova jakna:

                                              Zip Up Belted Faux Leather Biker Jacket

Ova jakna je moj definitivni favorit!
Prelepa je,mnogo lepša nego na fotografijama. Boja je prelepa,prava boja vina ili bordo. Urađena je jako kvalitetno. Nije kruta i sam materijal je jako mekan.
Može se nositi na više načina. Kopča se na stranu i ima kaiš koji možete skinuti.Može odlično da se kombinuje i mislim da je ova jakna moj jesenji favorit. Vredi svaki dolar,jer sigurno bi kod nas ova jakna koštala duplo više.
Na sajtu jaknu možete poručiti u još par trendi boja,pa svakako pogledajte.








 Sledeće što sam poručila su farmerke.
Već sam vam rekla u wish listi da sam ove farmerke poručila na osnovu fotografija koje su druge devojke stavljale na sajt.
Farmerke su mi stigle i jako su lepe.Materijal je jako lep,crni teksas sa prorezima na kolenima.Mislim da bi odlično išle sa ovom bordo jaknom. Poručila sam ih u veličini L koju i nosim,ali ove pantalone su mi velike. Baš sam se razočarala kada sam ih probala,a posebno kada sam videla da su rasprodate u veličini M.
Moram da kažem da su mi u struku ok,ali su mi dugačke. Sigurno bi odgovarale devojkama koje nose L veličinu i koje su 170cm visoke. Prema tome,za svrhu fotografisanja,drugarica je priskočila u pomoć,pa nju gledate kao modela.
                                                               Frayed Knee Cigarette Jeans




I poslednje što se našlo u paketu je sat:

                                                         Braided Strand Bracelet Watch

Već znate da obožavam satove sa sajta Zaful i da su jako kvalitetni. Pored toga,jako su jeftini i stignu lepo upakovani i zaštićeni od loma.
Sat koji se ovoga puta našao u mojoj porudžbini je jedan jako neobičan model.Samim dizajnom  podseća na narukvicu u koju je ubačen i sat. Ima ove kao drvene kružiće i jedan metalni privezak u obliku trešnjica.
Takođe,ima i drugačije kopčenje za razliku od ostalih modela.
Veoma sam zadovoljna ovim satom i uopšte nisam pogrešila što sam ga poručila. Još uvek nisam odličila da li da ga zadržim ili da ostavim za deo nekog narednog nagradjivanja. Pišite mi,šta vi mislite.



Moji finalni utisci što se tiče ovog paketa,ako izuzmemo farmerke koje su mi velike,jesu veoma pozitivni.
Očarana sam ovom jaknom,ne skidam je od kada sam je dobila i mislim da će biti najnosivija stvar u mom ormaru ove jeseni.
Pišite mi vaše utiske,kako vam se sviđa jakna,farmerke,kao i sat. Da li bi želeli da ga vidite u sledećen nagrađivanju?
Takođe,ukoliko želite da poručite nešto sa ovog sajta možete uneti sledeće kodove i ostvariti popust o kojem sam vam pričala na početku teksta.
                                                   ZafulChen   10%-20% OFF 
                                                     ZafulIns   10%-20%OFF



7 коментара:

  1. Jakna je fantasticna i mnogo ti lepo stoji. A farmerke uvek mozes da skratis, bolje nego da su male.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,draga Marija! Što se tiče farmerki,osim dužine,problem je i u tome što ovi prorezi koji bi trebalo da su na kolenima,meni su mnogo niže,pa tako i da ih skratim ništa neću dobiti. Pokloniću ih nekome,sigurno mi neće stajati u ormaru. <3

      Избриши
  2. Jakna je predivna draga, a imamo isti sat :)
    Pantalone izgledaju fino, baš šteta što ti nisu odgovarajuće.
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  3. Koji broj je jakna i da li odgovara broju koji inace nosis. Tj. ako nosis L, da li je zaista L ili dodje manja ili veca. Inace, super je, i dobro ti stoji.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno! Jakna je u velicini L i odgovara mi ta velcina,a inace nosim vel L.

    ОдговориИзбриши