Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 24. новембар 2017.

Rosegal Black Friday wish lista

Ćao,drage moje!
Kako je velika akcija sniženja povodom crnog petka na Rosegal sajtu,ja vam pretstavljam šta se našlo u mojoj porudžbini.
Izabrala sam par stvari i nadam se da će vam se svideti.

 Hi, my dear!
How big is the action on black Friday 2017 Rosegal site, I present to you what happened in my order.
I've chosen a few things and I hope you like it.


Prvo što sam poručila je ovaj plišani top. Ove godine pliš je u modi i svi ga nose.
 The first thing I said was this stuffy cannon. This year, you plush in fashion and everyone wears it.

                                                        Beaded Mock Neck Velvet Top 

Zatim sam poručila jedan kardigan u sivoj boji. Nemam ni jedan kardigan ovog tipa u svom ormaru,pa sam se zbog toga odličila za njega.
 Then I ordered a cardigan in gray. I do not have a cardigan of this guy in my wardrobe, so I made it for him.
                                                            Front Pocket Ribbed Color Block Cardigan
Ovaj sat gledam već duže vreme,veoma mi se svidja i ovoga puta sam ga poručila.
 I watch this watch for a long time, I really like it and this time I've ordered it.

                                                      World Map Airplane Dial Quartz Watch

I za kraj sam poručila i jednu kapicu. Dolaze hladni dani pa će mi biti potrebna.
 And in the end, I also ordered one cap. Cold days come and I will need it.

                                                Pom Ball Stripy Flanging Knitted Beanie

Pišite mi,da li vi kupujete na sniženju i kako vam se sviđa moj izbor?
Contact me, do you buy discount and how do you like my choice?

Нема коментара:

Постави коментар