Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 26. новембар 2017.

Noviteti sa sajta Gamiss #3

Ćao,drage moje!
Nastavljamo sa novitetima sa sajta Gamiss.
Danas vam pretstavljam još jednu torbu,jaknu i jedan muški duks. Kako sam zadovoljna,pročitajte u nastavku teksta.

 Hi, my dear!
We continue with updates from Gamiss.
Today I present to you another bag, jacket and one men's sweatshirt. How satisfied I am, read below.


                                                     Bead Flowers Chain Crossbody Bag

Ovu torbu gledam već duže vreme i sada je bila na sniženju,pa sam je i poručila.
Prelepa je,uopšte nije mala kako mi se činila na sajtu. Jako je čvrsta i ima dugačak lančić i možete je nositi preko,kao crossbody torbu. Jako je ženstvena,prava damska torbica. Ima ruže u tri boje kao detalje i to je je čini tako posebno.Nisam sigurna koliko ću je nositi tokom zime,ali za proleće i leto,biće pun pogodak.
Cena ove torbe je 13$ i dostupna je u još tri boje.

 I've been looking at this bag for a long time and now it was on sale, so I told her.
She's beautiful, she's not as small as she seemed to me on the site. It is very firm and has a long chain and you can wear it over, like a crossbody bag. She is very feminine, a real ladies' purse. It has roses in three colors as details and it makes it so special. I'm not sure how much I will wear it during the winter, but for spring and summer it will be a hit.
The price of this bag is $ 13 and is available in three more colors.







Nakon toga,poručila sam jaknu od eko kože.

 After that, I ordered an eco-leather jacket.

                                                     Asymmetric Zip Faux Leather Biker Jacket

Dvoumila sam se da li da poručim ovu ili crvenu.Ipak,uzela sam crnu zbog lakšeg kombinovanja.
Jakna lepo izgleda kada se obuče,ali je dosta tanka,to joj je jedina mana. Mislim da će biti dobra za proleće.
Kopča se na stranu i košta 16$.

 I wondered if I could order this or the red. Still, I took the black one for easier combination.
The jacket looks nice when she's dressed, but she's pretty thin, that's her only fault. I think it will be good for the spring.
Buckles aside and costs $ 16.






 I na kraju,našao se i jedan muški duks za druga.

 And finally, there was one male sweatshirt for the other.

                                                  Color Block Panel Hooded Long Sleeves Hoodie

Kao što već i znate,ovakav duks sam već poručila mužu i drugu se jako dopao.
Kako je veoma povoljan,poručila sam jedan i za njega. Sam duks je jako lep,nije preterano debeo,ali može da prođe i za zimu ukoliko obučete jaknu preko. Dostupan je još u par boja,pa možete da birate. Cena ovog duksa je 3$ i morate priznati da je i više nego povoljna.

 As you already know, such a duke I already ordered my husband and I liked the other very much.
As it is very favorable, I said one for him. The sweater itself is very nice, it is not too thick, but it can go for winter if you put your jacket over. It is available in a few colors, so you can choose. The price of this sweatshirt is $ 3 and you must admit it is more than good.




 Moj celokupan utisak što se tiče ove porudžbine je i više nego dobar.Stvari su jako lepe,posebno torbe sa kojima sam oduševljena. Malo duže sam čekala na isporuku,ali dobro.Tako to kod nas i ide.
Pišite mi,kako vam se sviđa moj izbor?

My overall impression of this order is more than good. The stalls are very nice, especially the bags I am delighted with. I waited a little longer for delivery, but good. So it goes with us.
Contact me, how do you like my choice?


11 коментара:

  1. tasnica je vrh mada mi se i drugo sve svidja

    ОдговориИзбриши
  2. Sve stvari su super, ali torbica mo se posebno dopada. Preslatka je :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  3. Slatka ti je torbica,lai nisam baš sigurna da bih je i ja poručila. :D šala na konto naših sličnih porudžbina. :D
    I mužić se ponovio. ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Oduševljena sam torbicom, prelepo izgleda 💟💟

    ОдговориИзбриши