Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 23. новембар 2017.

Rosegal Haul & Review #2

Ćao,drage moje!
Dugo nisam pisala o novitetima sa sajta Rosegal i sada to ispravljam.
Pre nekoliko dana mi je stigao paket sa ovog sajta,a ja vam danas prenosim svoje utiske.
Malo duže sam čekala na paket,brzo je stigao kod nas,ali naša carina i štrajk pošte su učinili svoje,no dobro.
Ovoga puta,u paketu su se našle dve stvari,odnosno jedan par čizama i staza.

 Hi, my dear!

I have not been writing about the news from Rosegal for a long time, and now I am correcting it.
A few days ago, I received a package from this site, and today I'm sending you my impressions.
I waited a little longer for the package, quickly arrived with us, but our customs and postal strike have done theirs, but good.
This time, there were two things in the package, one pair of boots and tracks.



                                               Studded Cross Straps Side Zip Boots

Zaljubila sam se  u ove čizme čim sam ih videla. Skroz su po mom ukusu. Još i ova boja vina je doprinela da ih odmah ubacim u korpu. Kao što već znate,imam jaknu u ovoj boji,pa su sjajna kombinacija.
Jako su udobne i kvalitetno urađene. Jedina mala zamerke je to što nemaju rajfešlus,pa se obuvaju tako što se navlače na nogu,a kako je u pitanju materijal koji se ne rasteže,obuvanje je malo teže.
Mislim da su koštale oko 23$,bile su i u crnoj boji,ali su trenutno rasprodate.


 I fell in love with these boots as soon as I saw them. They are completely in my taste. This wine also contributed to inserting them immediately into the basket. As you already know, I have a jacket in this color, so it's a great combination.
They are very comfortable and quality. The only small objections are that they do not have a scarf, so they are wrapped up by clinging to their legs, and in terms of material that does not grow, it's a little harder to wear.
I think they cost about $ 23, they were in black, but they are currently sold out.












Sledeće što sam poručila je stazica.

 The next thing I said was the path.

                                           Indoor Outdoor Flowers Coral Velvet Area Rug 

Ova staza je namenjena za kuhinju,kupatilo ili hodnik. Ja sam je poručila za fotografisanje,odnosno da mi bude pozadina za fotografije.Super je za to,već ste je videli na mojim fotografijama. Jako je mekana i kvalitetni uradjena. Na sajtu imate ogroman izbor boja i dezena,kao i veličina.  Malo je uža,ali sam videla da na sajtu imate i širu od ove.

 This path is intended for kitchen, bathroom or hallway. I told her to take photos, that is, to be my background for photos. It's superb for that, but you've seen her on my photos. It is very soft and quality done. On the site you have a huge selection of colors and patterns, as well as size. It's a bit narrow, but I've seen that you have a wider spread on this site.


Pišite mi,kako vam se sviđa moj izbor? Da li ste poručivali sa ovog sajta?

Contact me, how do you like my choice? Did you order from this site?

5 коментара: