Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 11. фебруар 2018.

Asymmetric Zipper Rivet Embellished Faux Leather Jacket

Ćao,drage moje!
Danas vam pretstavljam jednu prelepu jaknu sa sajta Zaful. Iako imam sličnu jaknu u ovoj bordo boji nisam odolela,a da ne poručim i ovu.
Ova jakna ima prelepe detalje po sebi u vidu metalnih nitni i zvezdica. Ima kaiš koji možete da skinete,ali ja ga nosim ovako. Jako je kvalitetna,kao i ostale jakne sa ovog sajta. Znajući za taj kvalitet,bez razmišljanja sam je ubacila u korpu. Dostupna je u još tri boje,ali ja sam se odlučila za ovu bordo,jer već imam čizme uz koje se odlično kombinuje,što ćete videti i na narednim fotografijama.
Zaista sam jako zadovoljna ovom jaknom i preporučila bih vam da pri kupovini,obavezno obratite pažnju na ovaj model.

 Spring Summer Fashion

                                              Asymmetric Zipper Rivet Embellished Faux Leather Jacket
 Hi, my dear!

Today I present to you a beautiful jacket from the Zaful website. Although I have a similar jacket and I did not resist this bordoid, not to say this.

This jacket has beautiful details in its own right in the form of metal thread and star. There's a belt you can take off, but I carry it like this. It is very high quality, as well as other jackets from this site. Knowing for that quality, I thought it was not in the basket. It is available in three more colors, but I decided to wear this bordeaux, because I already have boots with which it is perfectly combined, which you will see in the following photos.

I really am very satisfied with this jacket and I would recommend that when purchasing, be sure to pay attention to this model.







Da li vi volite ovaj model jakne?Kako vam se sviđa moj izbor?
Do you like this model of jacket? How do you like my selection?

5 коментара:

  1. Dugo čekam ovaj post :) Jakna je prelepa i savršeno ti stoji :) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. prava koža il umjetna?
    super si skombinirala sa hlačama
    koju si veličinu uzela ako možeš usporediti sa našim veličinam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije prava koža,već eko koža. Uzela sam veličinu L i rekla bih da je prava,naša veličina L. Hvala ti. ❤

      Избриши
  3. Jakna je prelepa, boja je super i predivno ti stoji! Baš mi se svidja što ima te zvezdice kao detalje. Super post!

    ОдговориИзбриши