Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 13. фебруар 2018.

Veliki Gamiss noviteti | Februar #2

Ćao,drage moje!
Nadam se da vam review tekstovi nisu dosadili,jer za imam za vas još par. Ovog meseca dosta sam kupovala na sajtu Gamiss i sada ću vam i pokazati šta se to meni svidelo,a šta ne.

 Gamiss Valentines Day 2018

                                                           Lace Panel Mock Neck Ruffle Top

Ova body majica svidela mi se čim sam je videla. Prelepa je i mnogo lepša nego na fotografiji. Materijal je sličan satenu i veoma lepo izgleda kada se obuče. Bila je snižena na svega 6$. Mnogo mi se sviđa ovaj deo oko vrata,izgleda zaista elegantno.
Poručila sam i jednu body majicu za drugaricu.

                                              Skew Neck Yes T Shirt

Očekivala sam dosta više od ove majice. Materijal na sajtu izgledao je skroz drugačije. Jako je tanka i to je ono što mi se ne dopada. Ne bih vam je preporučila.

Poručila sam i jedan duks koji je divno izgledao na sajtu,ali uzela sam ga u veličini L i veliki mi je.

                                                            Fluffy Quilted Panel Sweatshirt

Jako je lep i mekan. Materijal je zaista divan i stvarno šteta što sam uzela pogrešnu veličinu.




A sada nešto za muža:
                                           Fur Collar PU Leather Spliced Flap Pocket Long Sleeves Fitted Men's Thicken Corduroy Padded Coat

Poručila sam ovu jaknu za muža. Koštala je svega 4$ i moram priznati da je odlična. Idealna je za proleće i jesen. Materijal od kojeg je napravljena je jako kvalitetan i dobar za održavanje,dok je iznutra postavljena.
Trenutno muž nije kući,pa nisam imala modela za fotografisanje,ali sve u svemu,jako mi se sviđa.




Poručila sam i jedne patike za njega. Moglo bi da se kaže da su jakna i patike poklon za Dan Zaljubljenih.

                                                    New Personality Lightweight Line Tidal Casual Shoes

I patike sam uzela na sniženju,koštale su oko 5$. Identične su kao na fotografiji na sajtu. Nisu nekog velikog kvaliteta,ali biće dobre za leto,jer za kišu i loše vreme definitivno nisu.




 I za kraj imam jednu prelepu torbu sa kojom sam oduševljena.

                         Handbags Handbags Small Square Package Frosted Bag Wild Shoulder Messenger Bag               

Radi se o jednoj manjoj torbi u koju ipak mogu da vam stanu osnovne stvari poput novčanika,telefona i ključeva. Jako je čvrsta i kvalitetna. Ima pufnu i kaiš,pa može da se nosi i kao crossbody torba. Ručke su izradjene od metala i to joj daje posebnu notu elegancije.Zaista je jako lepa i definitivno moram poručiti još neku boju.





Pri kupovini na ovom sajtu možete iskorititi kupon i otvariti popust:GamissChen 10% OFF i GamissChen
10%-20%.

Da li i vi kupujete poklon za Dan Zaljubljenih vašoj drugoj polovini? Slavite li Dan Zaljubljenih?

3 коментара:

  1. kupnja je bila dobra i sve mi se sviđa
    kupujem sama sebi kad hoću
    ne slavim Valentinovo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,Aleksandra! Ni ja ne slavim Dan Zaljubljenih,tako da se slažem sa tobom,kada mi treba nešto ja to i kupim. <3

      Избриши
  2. Torbica i prva bluza su moji favoriti, odlicna kupovina :) ♥

    ОдговориИзбриши