Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 15. фебруар 2018.

Rosegal Valentines Day Haul

Ćao,drage moje!
Danas vam pretstavljam i porudžbinu sa sajta Rosegal koju sam poručila povodom Dana Zaljubljenih i sniženja koje je bilo aktuelno. Ovo sniženje je bilo na svim sajtovima.

Rosegal best valentine gift 2018

                                                              FashionSplicing Female Bag 

Ova torba je idelana za svaki dan,odlična za sportske kombinacije. Jako je čvrsta. Nije velika i glomazna i mogu sve neophodne stvari da vam stanu u nju. Unutar torbe postoji jedna posebna pregrada sa rajfešlusom koja je odlična da u nju stavite telefon i novčanik.





Poručila sam masku za telefon. Ovakve maskice sam viđala kod nas,ali su bile puno skuplje.

                             Black Five-Pointed Star Painted Tpu Phone Case for Samsung Galaxy J3 / J310

Maskica je silikonska i ima predivne zvezdice po sebi. Jako je savitljiva i dobro štiti telefon.
I poslednja stvar koja se našla u ovoj porudžbini su jedne crne patike.

                                                           All-Match Fashion Lacing Running Sneakers
   
Od ovih patika nisam očekivala ništa specijalno,ali sam se prilično iznenadila kada su mi stigle. Napravljene su od jako kvalitetnog materijala i veoma lepo izgledaju kada se obuju. Jako su lagane na nozi i biće idealne za proleće i leto. Kako su crne boje,univerzalne su za kombinovanje i mislim da će biti super u kombinaciji sa torbom iz ove porudžbine. Na sajtu su dostupne u još dve boje.





                      
Ako želite da poručite nešto sa ovog sajta,možete uneti kodove i ostvariti popust: RosegalChen10% OFF i RosegalIns  10%-20%
                          

5 коментара:

  1. Savsrena tasna ,bas mi se svidja lep post
    Giveaway je na mom blogu,ako zelite brzo zaigrajte .Hvala

    ОдговориИзбриши
  2. Maskica mi se baš dopada.
    Nova sam ako zeliš pogledaj moj prvi post.
    Pratim te ako želis uzvrati.
    http://mysweetworld9.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Divna maskica.
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши