Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 14. фебруар 2018.

Zaful Valentines Day Haul

Ćao,drage moje!
Najpre,srećan Vam Dan Zaljubljenih! Ne znam da li slavite ili ne,ali ljubav treba deliti svaki dan,pa i danas. Nadam se da ovaj dan provodite u društvu voljene osobe. Ja sam danas ipak sama,pa ću vam pokazati šta sam to kupila na sniženju sa sajta Zaful povodom  Dana Zaljubljenih.

Zaful valentines day 2018 Special Promotion 

                                                   Sheer Lace Underwire Teddy

Poručila sam ovaj bodi prvenstveno kako bih ga nosila ispod džempera koji ćete videti u nastavku teksta. Ove zime kupila sam par džempera koji imaju otvorena ledja,a kako nije pametno ići tako po hladnoći,uzela sam ovaj bodi. Nisam htela jednostavan,klasičan crni bodi,vec ovako nešto. Jako je lep i poslužiće sada ispod džempera,a kasnije ispod neke majice. Jedina zamerka je to što na sajtu je izgledalo da su korpe push up,ali nisu.

Zatim sam poručila i ovaj brus koji je one size i premali mi je. Zaista,jako je mali.

                                                   Lace Padded Strappy Bralette

Zatim,džemper koji sam vam pomenula i ispod kojeg želim da nosim bodi je ovaj:

                                                           Back Lace Up V Neck Pullover Sweater

Znate da već imam ovakav džemper,samo u bordo boji i oduševljena sam sa njim. Veoma lepo izgleda kada se obuče. Kako je bio na sniženju,poručila sam još jedan. Iako na fotografiji deluje da je sive boje,nije,zapravo je neka mešavina sive i ljubičaste boje.


 
Poručila sam još jednu pidžamu koju obožavam.

                                               Two Tone Embroidered Flannel Pajamas

Pidžama je zaista divna. Mekana i jako toplo,idealna za hladne zimske dane. Kako nam je zima skoro pa prošla,mislim da je neću nositi sve do sledeće godine. Ovo je jedna od stvari sa ovog sajta za koju imate sve moje preporuke.





I poslednja stvar koju sam kupila na ovom sniženju,jeste jedna četkica za puder.

                                                          Beauty Makeup Multifunction Foundation Brush

Četkicu sam poručila za poklon,tako da je nisam koristila i probala. Rekla bih da je veoma mekana i da će se odlično ponašati sa puderom u kamenu.






Ukoliko želite da poručite nešto sa ovog sajta,možete uneti kupon i ostvariti dodatni popust:
                                                 ZafulChen   10% OFF  i  ZafulIns 10%-20%


5 коментара:

  1. Bas si lepo nakupovala,Drago mi je,Moran priznati da me pidzama njvise odusevila.Pozdrav I neka ti je sa srecom.

    ОдговориИзбриши
  2. Opa! Ma kakav džemper poručila si ti bodi da obraduješ muža. :D
    Lepo izgleda,šteta što je meni mali (kao i većina stvari na Zafulu).

    ОдговориИзбриши