Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 18. фебруар 2018.

Golden Rose Metals Matte Metallic Lip Crayon

Metalik šminka nam na velika vrata dolazi ove godine. Kako je već par godina ovaj trend bio zastupljen u odeći i obući,vreme je da pređe i na make up. Već duži niz godina,ovaj make up trend nije bio zastupljen i sam njegov dolazak uneo je mnogo novina.
Metals kolekciju izbacio je i Golden Rose. Golden Rose je brend za koji bih se uvek odlučila i njihovi proizvodi su svima pristupačni.
U Metals kolekciju, Golden Rose uvrstio je tečne senke,mono senke,hajlajtere,lakove za nokte,paleticu za konturisanje,sjajeve za usne i ruž za usne u obliku kreona.
Od pre par dana,ova kolekcija dostupna je i u Lilly drogerijama. Želela sam da probam nešto iz ove kolekciji i kako posedujem već dva kreona za usne,odlučila sam da probam i ovaj metals matte metallic lip crayon.


Kao i prethodni kreon i ovaj dolazi u istom pakovanju,samo što su ovoga puta boje prave metalik i veoma su privlačne. Kako je ovo nešto novo kod nas,sam spektar nijansi privućiće vas na kupovinu.
Ja sam izabrala kreon u broju 06 i to jedna prava bordo,sangrija boja.


Čitala sam na nekom portalu da make up stručnjaci predviđaju da je ovo boja 2018.godine.Da li se vi slažete sa tim?
Nijansa 06 je prepuna sitnih šljokica koje joj daju taj metalik efekat.


Jako je efektna i mnogo lepo izgleda na usnama. Ima veoma prijatan miris. Nije najpostojaniji ruž koji imam,ali će se na usnama zadržati par sati. Jako je precizan i sa dva sloja imaćete punu pigmentaciju. Ne isušuje usne,ali ako imate jako ispucale usne,istaćiće svaku nepravilnost. Iz tog razloga,preporučila bih vam da pre nanošenja bilo kog matte kreona i ruža,usne negujete na pravi način.
Bila sam jako skeptična kako će ova nijansa izgledati na mojim usnama,jer sam se uglavnom uvek odlučivala za neke neutralne nude nijanse. Međutim,pozitivno sam se iznenadila i veoma mi se sviđa kako izgleda.


Imam utisak da je ova nijansa moje usne učinila vizuelno većim.

Veoma mi se dopada ova Golden Rose Metals kolekcija i sigurna sam da ću isprobati i ostale proizvode. Za sada,pažnju su mi privukli lakovi za nokte i paleta za kontursanje. Cena ovog metals kreona je 229din i pored ove nijanse,dostupne su još četri nijanse.

                           ******Da li ste probali nešto iz Metals kolekcije od Golden Rosa?******



3 коментара:

  1. Divna nijansa. Ja jos uvek nisam videla ovo,s obzirom da kod mene nema ni dm ni lilly.
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  2. Dopada mi se tvoj post.
    Obožavam ovakve nijanse moram da je nabavim što pre!
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Nova sam znacilo bi mi tvoje mišljenje, pa komentariši ako ti nije problem.
    https://mysweetworld9.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши