Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 3. фебруар 2018.

MAYBELLINE FIT ME! Matte + Poreless kompaktni puder

Ćao,drage moje!
Danas za vas imam recenziju poslednjeg proizvoda koji se našao u mojoj korpi prilikom poručivanja sa Lilly online prodavnice. Ako ste čitali tekst o toj kupovini onda znate da sam poručila dva Maybelline pudera,jedan tečni o kojem sam vam pisala u ovom tekstu i jedan puder u kamenu.
Puder u kamenu za koji sam se odlučila je  FIT ME! Matte + Poreless kompaktni puder.


Maybelline je brend kojem verujem. Puno sam proizvoda koristila i ni jedan me nije razočarao. Zbog toga sam se i odlučila na kupovinu ovog proizvoda. Zapravo,bio mi je potreban puder u kamenu,prvenstveno za setovanje kako korektora,tako i tečnog pudera.
O ovom puderu nisam ništa znala,ali njegov tečni puder je veoma hvaljen. Kako imam suv tip kože,mislim da mi ne bi odgovarao,jer čitajući recenzije uvidela sam da je on više namenjen koži koja je sklona mašćenju.
Ali,da se vratimo ovom mališanu.
Samo pakovanje pudera je jako jednostavno i izradjeno je od plastike koja je prilično čvrsta. Ne sadrži ogledalce i sunđerčić za nanošenje. Ja inače ne koristim taj sunđerčić,već klasičnu četkicu koja je namenjena za ovaj tip pudera.U pakovanju dobijate 14g proizvoda i morate priznati da je to prilično puno proizvoda.


 Nijansa 120 CLASSIC IVORY je svetla nijansa sa neutralnim podtonom. Sama tekstura pudera je veoma lepa,jako je sitno samlevena i prilikom korišćenja malo se trusi.




 Ne ostavlja lice praškasto,već sam tečni puder fino zagladi. Što se tiče prosijavanja,to ne bih mogla da vam kažem,jer sam već rekla da imam suvu kožu i sa prosijavanjem nemam problema. Veoma je postojan i odličan je za setovanje. Pored ove nijanse mislim da je dostupna još jedna ,tamnija nijansa u broju 130 BUFF BEIGE.
 U Lilly prodavnicama još uvek traje sniženje Maybelline proizvoda,pa ovaj puder možete kupiti za 419din. Takođe,u Dm drogerijama ima isto sniženje.Ako želite da probate ovaj puder ili nešto drugo od Maybelline,sada je pravo vreme.


               ****Koji puder Vi koristite za setovanje? Da li ste probali ovaj proizvod?****





6 коментара:

  1. Pre svega hvala na divnoj recenziji, draga! Jako se obradujem kada vidim da neko prezentuje neki proizvod na ovaj nacin, pogotovu kada se radi o kozmetici koju do sada nisam koristila. Obzirom da imam i sama suvu kozu mislim da ce mi dobrodoci. Nijansa mi se bas dopada jer ne sadrzi narandzeste tonove. Divan proizvod, a revju odlican!


    New post is on my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi se svidja ovaj post :) moracu da probam ovaj puder.

    ОдговориИзбриши
  3. Imam ovaj puder u tecnoj verziji i obozavam ga. Nisam ni znala da ima kameni puder. Definitivno cu da potrazim <3 odlican post draga :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,draga Irena. Nisam probala tečnu verziju,ali sam čitala da nije za suvu kožu,tako da mi sigurno ne bi odgovarao.<3

      Избриши