Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 16. фебруар 2018.

Farmasi sprej za fiksiranje šminke

Farmasi kozmetika ide u korak sa novitetima kada je šminka u pitanju i pre par meseci izbacila je na tržište i sprej za fiksiranje šminke. Ovaj proizvod posedujem od njegovog izlaska,ali tek od skoro ga aktivno koristim.


Sprej za fiksiranje šminke dolazi u plastičnom pakovanju od 115ml i ima rok trajanja 12 meseci od trenutka otvaranja. Samo pakovanje proizvoda je veoma jednostavno belo sa crnim rasprašivačem.





Sam proizvod je namenjen svim tipovima kože i ima ulogu da fiksira šminku i produži samu trajnost šminke na licu.

Ovaj sprej sam počela da koristim sa dozom neverice,jer nisam imala poverenje u njega. Međutim veoma pozitivno sam se iznenadila. Rasprašivač proizvoda je jako dobro uradjen i prilikom korišćenja proizvod izlazi u sitnim česticama,a ne u kapljicama i samim tim vam neće razmazati šminku.


Koristila sam ga prema uputstvu sa bočice,2 do 4 puta sa razdaljine od 20cm. Prilikom korišćenja,sprej ima neki neutralni miris koji veoma brzo ispari i ne oseća se. Takođe,jako brzo se suši. Kako imam suvu kožu,nakon njegovog korišćenja nisam osetila ono neprijatno zatezanje. Jako lepo sjedini šminku i ujednači je. Što se tiče toga da li produžava njenu trajnost,da,možda par sati. Ja sam ga koristila po završetku šminkanja i nisam ga naknadno u toku dana koristila.Veoma moguće da će dodatno produžiti trajnost šminke,ako ga koristite više puta u toku dana.
Cena Farmasi spreja za fiksiranje šminke je oko 350 din i možete ga pronaći u Farmasi katalogu.


                              ****Da li koristite sprej za fiksiranje šminke?****

6 коментара:

  1. Nikad nisam probala ovaj sprej. Za fiksiranje sminke koristim Llums sprej i bas mi je dobar. :) odlican post draga <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,draga! Nisam probala taj Llumsov sprej,ali sam čula pozitivne utiske.

      Избриши
  2. Iskreno nisam cula za njihov sprej,koristim essencov i zaista mi pomaze,pisacu o njemu u jednom u narednih postova.Inace sjajan post draga! :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam koristila onaj Lillyjev i nikako mi se ne svidja rasprsivac. Kao da ne neko pljune. I kupila sam ovaj farmasi i prezadovoljna sam. Jako ga volim i koristim. A kupila sam ga tipa za 250din na nekoj akciji.��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala taj Lilijev,ali mi je drago da si zadovoljna sam ovim,Farmasi sprejom. <3

      Избриши