Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 4. фебруар 2018.

Noviteti sa sajta Rosegal | Februar

Ćao,drage moje!
Danas vam pretstavljam novitete sa sajta Rosegal. Ova porudžbina mi je stigla u dva paketa i nekih mesec dana sam čekala na isporuku. Ovoga puta poručila sam torbu,komplet trenerku i tepih.

Rosegal Valentines Gift

 Best Valentines Gift 2018


 Hi, my dear! 
Today I am presenting news from Rosegal site. This order arrived in two packages and I waited for delivery for a month. In this order, I ordered a bag, a set of tracksuit and carpet.

                                                  Stitching Buckles Zippers Tote Bag

Kao što već znate,imam ovakvu torbu samo u plavoj boji i kako je ona definitivno najkvalitetnija torba koju posedujem,nisam odolela da je ponovo poručim,samo u drugoj boji.
Izabrala sam ovu,roze-crvenu boju kako na sajtu kažu,a ja bih pre rekla da je ovo neka pink boja. Definitivno nije za zimu i jesen,ali za proleće i leto,kao i za jednostavne odevne kombinacije,biće pun pogodak. Torba ime presladak privezak u obliku pufne i moram priznati da ga sve češće viđam na torbama.Ova torba je trenutno rasprodata,ali na sajtu imate ogroman izbor lepih i sličnih torbi,pa slobodno pogledajte.

 As you already know, I have this bag only in blue and as it is definitely the best quality bag I own, I did not want to re-order it, only in the second color.
I chose this pink-red color on the site, and I would say before that this is some pink color. It is definitely not for winter and autumn, but for spring and summer, as well as for simple dress combinations, it will be a hit. The bag name is a preponderant punch-shaped pendant and I must admit that it's more and more I see it on bags. This bag is currently sold out, but you have a huge selection of beautiful and similar bags on the site, so take a look.






Sledeće što sam poručila je crna komplet trenerka.
The next thing I ordered was a black track suit.

                                                             Striped Velvet Hooded Jacket and Drawstring Pants

Moram da kažem da  kada mi je stigla ova trenerka,na prvi dodir nije mi se dopala,jer je prilično tanka. Međutim,kada sam je obukla,to je bila skroz druga priča. Izrađena je na očigled velvet trenerki koje su trenutno popularne. Materijal sija,ali kamera to nije mogla da dočara.Jako lepo stoji kada se obuče i fino istakne liniju tela.

 I have to say that when this trainer came to me, I did not like the first touch, because it's pretty thin. However, when I dressed it, it was a completely different story. It is made on the obvious velvet tracks that are currently popular. The material was shining, but the camera could not show it. It's nice to stand up when it's dressed and it's fine line of the body.




I poslednja stvar koju sam poručila bio je tepih. Veoma sam strahovala od carine,jer je poznato da carine i manje stvari i vrednosti,a kamo li tepih. Međutim,poslali su ga DHL-om i nisam platila ništa. Ono što me je veoma iznenadilo je to kako su uspeli da spakuju tepih dimenzija 140x200 u jednu prilično malu kutiju. Ja to zaista ne bih uspela.

 And the last thing I ordered was a carpet. I was very scared of customs, because it is known that customs and less things and values, and where the carpet is. However, they were sent by DHL and I did not pay anything. What was very surprising to me was how they managed to pack a 140x200 carpet in a pretty small box. I really would not make it.

                                         Kitchen Floor Mat Oval Antiskidding Water Absorption Doormat

Ovaj tepih poručila sam za spavaću sobu i za tu svrhu će biti jako dobar. Prilično je tanak i nije čvrst,ali bez obzira na to,jako je mekan i topao. Ima čupave delove koji se ne linjaju. Prala sam ga i upisavala i ni jedna dlačica nije ispala.Definitivno,za njega imate sve moje preporuke.


 I ordered this carpet for the bedroom and for that purpose it would be very good. It's pretty thin and not firm, but it's very soft and hot, however. It has loose parts that do not line up. I ate it and typed it, and no hair fell out. Definitely, for him you have all my recommendations.





Kako vam se sviđa moj izbor? Da li ste poručivali sa ovog sajta?
How do you like my choice? Did you order from this site?

10 коментара:

  1. Lepšu torbu nisam videla! Trenera je lepa kao i tepih

    ОдговориИзбриши
  2. Kako je savršena torba! Oduševljena sam i boja mi se jako, jaako sviđa ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. Trenerka mi se veoma dopada,prelepa je i prelepo ti stoji 😃

    http://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Torba je predivna kao trenerka. Tepih mi se najviše dopada i zaista svaka čast kad si smela poručiti. Ja kakve sam sreće verovatno bi me ocarinili duplo 😂

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Veruj mi,ja sam bila u strahu,jer da su poslali obicnom postom,verujem da bi ishod bio katastrofalan. Sreca pa su poslali DHL-om.

      Избриши
  5. TOrbica mi je preslata :)
    http://zenskiposlovnikutak.com/uvod-u-bloging-na-blogger-u/

    ОдговориИзбриши
  6. Kako je lepa ova torba 😍😍😍 gledala sam je ali mi se cinila malo pa je nisam porucila. 😕

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Nije uopste mala,moze svasta nesto da stane u nju. Idealna za svaki dan.

      Избриши