Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 26. фебруар 2018.

Bioten Skin Moisture gel krema za umivanje za suvu i osetljivu kožu

Od kada se Bioten kozmetika pojavila na našem tržištu privukla je veliku pažnju samim tim što u svojim proizvodima ne sadrži paraben i parafin. Zasniva se na prirodnim sastojcima i bez veštačkih boja.
U svojoj ponudi ima različite proizvode za negu lica i tela. Mnogi njihovi proizvodi su veoma hvaljeni.
Iz njihove ponude probala sam kremu za ruke koja mi je spasila ruke u hladnim danima,a kako nisu samo ruke izložene vremenskim uslovima,poželela sam da probam nešto i za negu lica.
Pažnju mi je privukla njihova gel krema za umivanje koja je namenjena suvoj i osetljivoj koži.


Ovaj proizvod dolazi u pakovanju od 150ml i namenjen je za negu prvenstveno suve i osetljive kože kakva je i moja. Pripada kolekciji koja je obogaćena 100% prirodnim ekstraktom pamuka. Sam pamuk sprečava iritaciju i vraća koži elastičnost i mekoću.




Gel za umivanje kupila sam kada mi je koža bila u jako lošem stanju. Vetar i hladno vreme dodatno su je isušili,bez obzira na sve preparate koje sam koristila. Zbog toga mi je bio preko potreban jedan ovakav proizvod.


Ovaj proizvod dolazi u formi malo tečnije kreme i namenjen je za korišćenje ujutru i uveče. Nanosi se na vlažno lice izbegavajuči predeo oko očiju.


Za celo lice,potrebna vam je jako mala kolilčina proizvoda i u početku znala sam da uzmem i više proizvoda nego što mi je potrebno.

Najlakše ćete ga nanete tako što prvo proizvod nanesete na dlanove,razmažete i tek onda utrljate na lice.
Nakon toga,potrebno je lice isprati. Ono što sam nakon korišćenja ovog proizvoda prvo primetila je njegov miris. Mnogo mi se dopada miris,nekako je veoma sladak i zadržava se na licu i nakon umivanja.
Već posle par korišćenja počela sam da primećujem promene. Lice je postalo dosta svežije i više nije bilo onog neprijatnog zatezanja i perutanja. Postalo je prijatno mekano i nežno. Bubuljice koje su se u prethodnom periodu pojavile,počele su da nestaju.Jako prija mojoj suvoj koži i cena od 300din je prava sitnica u poredjenju sa njegovim učinkom. Mislim da će odgovarati svima sa suvom i osetljivom kožom,posebno u hladnim danima kada je potrebna nešto jača nega.
U ovoj liniji možete pronaći još i micelarnu vodu,tonik i dnevnu kremu.
Pišite mi,da li ste probali nešto iz ove linije koja je namenjena suvoj i osetljivoj koži? Da li ste probali nešto od Bioten kozmetike?

3 коментара:

  1. ja imam onaj u zelenom pakovanju,predobri su.Prodaj Avon nutraeffect miracle glow kremu sa 5 hranljivih ulja,super je za suvu kozu i suvo vreme,omeksava kozu i predivno mirise :*

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam Bioten kozmetiku,koristim je dugo vreme I zadovoljna Sam rezultatima.

    ОдговориИзбриши
  3. Super recenzija draga, nikako da se odlučim da probam neki od njihovih proizvoda a svi ih hvale.

    ОдговориИзбриши