Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 1. фебруар 2018.

Noviteti sa sajta Zaful |Februar

Ćao,drage moje!
Februar započinjemo novitetim sa sajta Zaful. Zbog praznika ova porudžbina je kasnila i bila je podeljena na više paketa. Kako se prilično puno stvari našlo u ovoj porudžbini pripremite se za puno fotografija koje nadam se da će vam se dopasti.
Pa da krenemo:

 Hi, my dear!
February begins with novelties from the Zaful website. Due to holidays this order was delayed and was divided into several packages. As there are quite a lot of things in this order, prepare for a lot of photos that I hope you will like.
So let's go:

                                                               Snap Button Fur Collar Parka Coat

Ovo je čuvena parka jakna u koju sam se zaljubila čim sam je videla. Bila je dostupna u par boja i ja sam izabrala plavu jer je ona najuklopivija. Ova jakna nije za neku jaku zimu,ali kako je ova zima daleko od jake,poslužila je. Na sajtu mi je izgledala dosta toplije. Odlična je za neke sportske kombinacije i ja sam je uzela u veličini XL kako bih mogla da nosim neke deblje stvari ispod. Već sam je prala par puta i sve je ostalo na svom mestu.

 This is the famous jacket park I fell in love with as soon as I saw it. It was available in a pair of colors and I chose blue because she is the most rude. This jacket is not for some strong winter, but as this winter is far from strong, it served. My website looked a lot hotter. It's great for some sporting combinations and I took it in size XL so I could carry some thicker stuff below. I already washed it several times and everything remained in place.






Pored jakne,poručila sam i džemper. Bila sam veoma skeptična po pitanju ovog džempera i nisam bila sigurna kako će da izgleda. Međutim,oduševila sam se.

Next to the jacket, I ordered a sweater. I was very skeptical about this sweater and I was not sure how it would look. However, I was delighted.

                                                           Back Lace Up V Neck Pullover Sweater

Ovaj džemper ima pozadi pertle što je zaista super,jer pomoću njih možete da podešavate da li da vam džemper bude širi ili ne.  Ovo je spasilo stvar,jer ja ne volim ogromne i džakaste džempere.
Imate sve preporuke za ovaj džemper,jako je jeftin i sigurna sam da će vam se svideti.

This sweater has a sweater in the back that's really great, because with them you can adjust whether your sweater is wider or not. This saved the thing for me, because I do not like huge and jacked sweaters.
You have all the recommendations for this sweater, it's very cheap and I'm sure you'll like it.



Da bi kompletirala outfit poručila sam i jedne farmerke.
In order to complete the outfit, I also ordered one jeans.

                                                      High Waist Pockets Ripped Jeans

Klasične farmerke sa iscepkanim delovima. Lepo izgledaju kada se obuku,ali materijal je baš tanak,tako da definitivno nisu za zimu i sneg,ali za leto će poslužiti.
 Pored odeće,poručila sam i par asesoara.

 Classic jeans with chopped parts. They look nice when they are trained, but the material is very thin, so they are definitely not for winter and snow, but for the summer they will serve.
In addition to the clothes, I also ordered a couple of accessories.


                                                           Bicycle Pattern Artificial Leather Quartz Watch

Već sam poručivala satove sa sajta Zaful i bila sam prezadovoljna. Isti slučaj je i sa ovom satom. Jako lepo i kvalitetno je odradjen,tako da bih vam preporučila da bacite pogled na izbor satova na sajtu.

 I was already ordering watches from the Zaful website and I was very pleased. The same thing is with this watch. It's very nice and well done, so I would recommend that you look at the choice of watches on the site.

                                                Faux Pearl Bows Elastic Hair Band Set

Poručila sam jedan set gumica i za vas.
 I ordered one set of rubbers for you.

Zatim,u ovoj porudžbini našao se i jedan čoker,ali je već prilikom prvog nošenja pukao. Jako mi je bilo žao,jer je bio baš lep. Možete ga pogledati ovde.
 Then, in this order, one choker was found, but he was already bursting during the first wear. I was very sorry, because he was very nice. You can see it here.

U periodu kada sam poručivala bila je akcija da za porudžbine preko 50$ dobijate poklon. Na raspolaganju bilo je par proizvoda i ja sam izabrala led lampu. Nisam nešto previše očekivala od ove lampe,ali me je prijatno iznenadila. Radi pomoću usb-a,ima opciju manjanja boje svetla i to svetlo nije jako,tako da mislim da je idealna za dečije sobe.

                                                      Shining Creative 3D LED Lamp The Death Star Shape Table Lamp


 In the period when I was ordering it was an action to get a gift for orders over $ 50. There were a few products available and I chose the ice lamp. I did not expect much from this lamp, but it pleased me very much. Working with usb has the option of reducing the color of the light and this light is not so strong, so I think it is ideal for children's rooms.









Kako Vam se sviđa moj izbor? Pišite mi vaše utiske,da li ste poručivale sa ovog sajta?
How do you like my choice? Tell me your impressions, did you order from this site?

5 коментара:

  1. Ajoj, zaista odlicne stvari, odusevljena sam ovim haulom! Pogotovo mi se dopada jakna, savrseno ti stoji!

    Visit: My blog ♥ Malefica!

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe stvačice Ivanaa :) Istu parku sam naručila, sada kada sam je videla kod tebe, jedva cekam da stigne i moja :)♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne stvari si dobila draga <3 sve mi se dopada a posebno jakna. Prelepa je boja i super ti stoji :*

    ОдговориИзбриши